Rahoitusta, koodaajia, yhtiökumppani hakusessa

Terve!

kyseessä siis pilottiprojekti eräänlaiselle sporttisaitille.
Idea, kontaktit tietyille tahoille löytyy mutta ainut ongelma tässä on raha sekä koodaajien löytäminen.

Mikäli kiinnostaa niin laita privana mitä osaat tehdä, jos et osaa tehdä mitään niin laita osaamisesi tähän osoitteeseen:

1Cddrm38PjAh5q5hpWgMdH7uQYrsQbDWMy

[quote=“cryptonight, post:1, topic:2684”]jos et osaa tehdä mitään niin laita osaamisesi tähän osoitteeseen:

1Cddrm38PjAh5q5hpWgMdH7uQYrsQbDWMy[/quote]

En nyt ymmärrä oikein. :slight_smile: Vähän vähän on osaamista herunut…

Raha ja koodaajien löytäminen? Rahalla saat koodajia, jos taas on koodajia jotka tekee ilman rahaa niin sitten ei yleensä tarvi käytännössä juurikaan rahaa (serverit + domainit yms muu infra ei maksa käytännössä about mitään). Kannattaa varmaan vähän selventää että mitä lisäarvoa itse tuot pöytään tuossa kuviossa, koska monelle tuo kuulostaa aika huonolta diililtä…

Jep… Eipä tässä näytä olevan kyseessä kun rahankerjäys. Näkyyhän sama osoite jo ketjun aloittajan allekirjoituksessa.

Ei millään pahalla, mutta joku järki näissä viesteissä saisi olla.

Eipä nyt rahankeräystä suoranaisesti mutta tyhjästä on paha nyhjästä. Koodaaja löydetty foorumilta, kiitos siitä.
Se mitä itse tuon pöytään on itse sisältö sivustolle, yhteyksiä jne…itse en hallitse siis en yhtään mitään koodauksesta ja siksi yhtiökumppanina koodaaja on elintärkeä. Rahoitusta en välttämättä tarvitse vaan pystyn sen “ehkä” hoitamaan muulla tavalla, mutta kyseessä on kuitenkin luoda yritystoimintaa bitcoinin ympärille eikä kerätä sitä vaan säästöön odottamaan uutta nousukautta. Yleensä bitcoin foorumeilla nähdään ihmisiä, jotka keskittyvät liikaa mainaukseen eikä pyri nostamaan arvoa.
Kuten havaittavissa taas kommenteissa “pelkkä rahankeräys” jos joku laittaa avustusta niin suoraan koodaajalle voi laittaa ei minulle sillä koodaaja tarvitsee käyttöpääomaa sivuston kehittämiseen ja mikään pakko ei ole avustuksia laittaa.

Ja yksi sivusto on jo tulossa missä bitcoinit toimii maksuvälineenä eurojen lisäksi niin tuon kyllä omalla ja yhteistyökumppaneiden panostuksella lisää näkyvyyttä ja käyttäjäkuntaa bitcoinin ympärille.

Luotettavan toiminnan kehittäminen bitcoinin ympärille on vaikeata jatkuvien scammi-toiminnan ohella eli jatkuvat scammit heikentävät jatkuvasti bitcoinin luotettavuutta eikä tämän korjaamiseen riitä pelkkä luotettava valuutanvaihtopaikka vaan siihen tarvitaan paljon enemmän toimintaa.

Eli minun/meidän toiminta lisää bitcoinin arvoa ja käyttäjäkuntaa ja turhanpäiväiset kommentaattorit odottavat bitcoinin hurjaa nousua tekemättä mitään sen eteen.

Jos ideasi on jo “paperilla” toimiva, niin voisit yrittää yhteisrahoitusta sille (jakaa tuotto-osakkeita).
Tai jos kyseessä on tukitoiminta/lahjoituskeräys niin selkeä kuvaus mihin varat menevät.

Voit julkaista projektin meillä alcurEX kauppapaikassa. https://alcurex.org
emme peri siitä mitään maksua mutta vaatimuksena tosiaan projektista avoin ja selkeä kuvaus.
Ota yhteyttä halutessa: bitcointalk: halibit tai [email protected]