PONZI: Cryptodouble

Ajattelin kokeilla tätä verkossa jonkin verrankin mainostettua ponzia nyt aluksi muutamalla litecoinilla.
Katsotaan miten käy.

Tässä mun reffulinkki : http://cryptodouble.com/?ref=u1CyZ

Nopeat syövät hitaat näissä ponzi peleissä ja itse kuuluin nyt näihin hitaisiin.
Cryptodouble katosi yhtä nopeasti kuin tulikin eli bye bye 3 litecoinia…et silleen…

Ponzi on maallikolle: pysy kaukana!

Jostain syystä sä mainostat näitä ponzeja täällä ihan urakalla. Miksi? ???

[quote=“Koppimopo, post:3, topic:2511”]Ponzi on maallikolle: pysy kaukana!

Jostain syystä sä mainostat näitä ponzeja täällä ihan urakalla. Miksi? ???[/quote]

Ponzit tai oikeastaan rehelliset ponzit on ihan hauskoja jos järki pysyy niissä.
Tässähän sanoin heti aluksi että kyseessä on ponzi joka voi koska tahansa kadota.

En kyllä itse tiennyt esim. Että pbmining olisi ponzi.
Näitä niin sanottuja rehellisiä ponzeja on ikävä kyllä erittäin vähän nykyään.

Muistaakseni bitzuo oli tämän tapainen…jos nyt nimen oikein muistan.

Uskon että täällä on sen verran fiksua porukkaa jotka tietävän mihin kannattaa sijoittaa ja mitkä ovat riskit.

Rehellisiä ponzeja 8)

Voihan nenä.

MINÄ EN OLE SELLAINEN!

Liityin hyvässä uskossa HashProfitiin ja parin tunnin päästä pensasneuvostoliittolaiset vetivät saitin säppiin ja minulle jäi muistoksi vain hieno sigubanneri.

Menetin siinä rytäkässä luottamukseni ihan kaikkeen rehellisyyteen kryptomaailmassa.

Itselläni oli hash profitissa 1000 khs ja ostettu bitcoineilla.
En olisi itse ostanut tämänkään vertaa jos olisin tiennyt tämän olen jonkin sortin ponzi juttu :-\

[quote=“Koppimopo, post:5, topic:2511”]Rehellisiä ponzeja 8)

Voihan nenä.[/quote]

Ihan oikeasti näitä oli tässä muutama kappale jotka myös mainostivat itseään ponzi pelinä.

Itse vältän nykyisin profit-sanan omaavia saitteja. Taitaa olla profitit mielessä vaan sivuston perustajilla. :wink:

[quote=“mlehtis, post:4, topic:2511”][quote author=Koppimopo link=topic=2811.msg22821#msg22821 date=1421265302]

Ponzi on maallikolle: pysy kaukana!

Jostain syystä sä mainostat näitä ponzeja täällä ihan urakalla. Miksi? ???
[/quote]

Ponzit tai oikeastaan rehelliset ponzit on ihan hauskoja jos järki pysyy niissä.
Tässähän sanoin heti aluksi että kyseessä on ponzi joka voi koska tahansa kadota.

En kyllä itse tiennyt esim. Että pbmining olisi ponzi.
Näitä niin sanottuja rehellisiä ponzeja on ikävä kyllä erittäin vähän nykyään.

Muistaakseni bitzuo oli tämän tapainen…jos nyt nimen oikein muistan.

Uskon että täällä on sen verran fiksua porukkaa jotka tietävän mihin kannattaa sijoittaa ja mitkä ovat riskit.[/quote]

Mitä oikein selität? Rehellinen ponzi? Mikä se sellainen on? Kaikki ponzit ovat kusetuksia jotka eivät vain “voi” kadota vaan myös katoavat. Laitat rahoja yhteen ponziin (hash profit) ja toteat ettet olisi laittanut jos olisit tiennyt sen olevan ponzi. Miten joku mainitsemasi “ponzi-peli” tämmöisestä eroaa? Itse en laita killinkiäkään yhteenkään sellaiseen juttuun jonka ponziksi tiedän (tai edes arvelen ponziksi).