Ponzi: Bitzuo

  1. kierros on alkanut osoitteessa http://bitzuo.com/.

Edellisen kierroksen voittoni oli 25,14% ja olen mukana taas. Aiempaa keskustelua aiheesta on täällä.

[quote=“Panu, post:1, topic:2013”]3. kierros on alkanut osoitteessa http://bitzuo.com/.

Edellisen kierroksen voittoni oli 25,14% ja olen mukana taas. Aiempaa keskustelua aiheesta on täällä.[/quote]

Mikäli sijoitatte sijoittakaa vain minkä olette valmiit menettämään. Ja sijoittakaa vain sen alussa älkää myöhemmin muuten menee kaikki…
Sen jälkeen voitte nauraa muille kun he menettävät rahansa tulle liian myöhään mukaan. Etenkin kun sivuston pitäjä aloitti uuden roundin ennen aikaisesti.

Näin kävi mulle. 0.21btc meni tuonne enkä niitä tule saamaan takaisin koskaan. :frowning:

Muutenking talous niin päin persettä että… Ja sit meen tekee virheitä. :-[

Bitzuon 2. rounding lompakko.
https://blockchain.info/address/1BitZwvKhRn1rz3GxaSHA4r8RQVuSrU9c2

Jep, kyseessä on siis ponzi, joka kuitenkin maksaa kaiken takaisin sijoittajille (poislukien lähetyskulut ja ilmeisesti 5% adminille). Mielestäni viime kierroksella kaikki saivat jotain takaisin mutta tosiaan ihan lopussa mukaan tulleet varsin vähän.

Kannattaa seurata saldoa täältä ja kun saldo on lähellä nollaa niin sijoituksen riski on jo hyvin korkea. Silloinkin voi toki käydä niin, että saldo lähtee uuteen nousuun. Olen samaa mieltä, että säännöt uuden kierroksen aloittamisesta pitäisi olla erittäin selkeät. Nykyisin uusi kierros alkaa kun saldo on ollut nollan pinnassa päivän pari ja rahaa on tullut sisään enää vähän.

Tällä hetkellä siellä on siis yli 2BTC, joten jaettavaa riittää pitkäksi aikaa.

Edellisellä kierroksella sain takaisin vähän enemmän kuin mitä panostin
Mukana myös tällä kierroksella :slight_smile:

Taisi kadota koko sivu verkosta…

On se siellä. Aina joskus on alhaalla ja silloin voi jäädä yhden tunnin maksu väliin (kaikilta). Viime kierroksella oli myös blockchain-ongelmia.

EDIT: Hetken vastasi mutta ei enää. Rahat on tallessa ja uskoisin, että maksut alkaa kunhan sivusto saadaan ylös.

Kuollut ponzi tämäkin.

1 round: 209 talletusta
2 round: 80 talletusta
3 round: nyt enää 28 talletusta eikä taida enempää tulla, yöllä Suomen aikaa tullut viimenen. Tappiota tulee :-[

[quote=“bitboy, post:7, topic:2013”]1 round: 209 talletusta
2 round: 80 talletusta
3 round: nyt enää 28 talletusta eikä taida enempää tulla, yöllä Suomen aikaa tullut viimenen. Tappiota tulee :-[[/quote]

Joo, näinhän ne menee mutta tämä on vielä täydessä käynnissä, katsotaan miten käy loppujen lopuksi. Joka tapauksessa kierros 4 tulee olemaan jo sen verran tynkä, että jäänen suosiolla pois.

Juuri kun pääsin sanomasta, tuli viiden sentin talletus jostain ;D

Noniin nyt olen omillani tällä kierroksella ja voittoakin näyttäisi olevan tulossa!

nyt on omat tullu takas tällä kierroksella :slight_smile:

taitaa kierroskin loppua
tili näyttää 0.02
tasan omat tuli pois :slight_smile:

Mulle tuli 0.025 tappiota kun blockchain walletti meni lähettämään sinne itsestään rahaa :confused:

Noniin seuraava “viimeinen” kierros on alkanut ja se jatkuu kuulemma loputtomiin. Kolmoskierrokselta on vielä maksamatta 0.082 BTC, saa nähdä tuleeko ollenkaan.

Joka tapauksessa tämä peli on osaltani ohi ja hyvinhän se meni, kolmoskierrokseltakin 4% voitto tai ehkä jopa 6% jos vielä yksi maksu tulee.