Pilvilouhinta, mitä mieltä olet? ( Meillä on parempi vahtoehto )

Moi!

Kuin selailen cryptomaailma huomaan että ihmiset tykkää pilvilouhinnasta, mutta se luottamus tapaa olla vaikein asia.
Yleensä yritykset joka sitä palvelua tarjoaa ei näytä ihmiset palvelun takana eikä todistukset että koneet on olemassakaan.

Minä on Suomen yrityksen Finnish cryptomining Ab Oyn perustaja ja tän hetken johtaja.

Olemme kauan miettinyt miten me voitais tarjoaa mahdollisimman paras louhinta palvelu asiakkaalle, nyt aika lähellä maalia.

Uskomme että tämä olisi suosittu malli.

Eli jos otettais esimerkkinä Antminer S9.

Meiltä olisi mahdollista ostaa kone, tänäpäivänä hinta olisi noin 1495€ / kone.
Ja huolto/vuokra sekä sähkömaksu joka sisältää kaikki olisi 0,1295€ / Kwh.

( Toinen vaihtoehto olisi että sulla on jo oma kone mutta et halua huolehtia siitä enää, lähetät sen meille ja me hoidetaan kaikki, jos lähetät oman koneen tulisi pieni asennus maksu / kone ).

Eli, ostat paketti 1495€ ( kone on sitten sinun oma, sitä saa hakea tai pyytää lähettää teille jos haluaa ).
Hinta sisältää asentaminen jne.
S9 käyttää 1400wattia sähköä joka tekisi noin 129€ / KK kulut.
6KK Takuu.

Asiakas ei tarvitse tehdä mitään mutta pystyy seurata oma louhinta kone koko ajan sekä saa 100% palkkiosta maksettu suoraan omaan lompakkoon.

Mitä mieltä olette? Haluaisitko tällainen palvelun ? Mitä maksatte itse sähköstä ? ( muista perusmaksu ja sähkö siirto jne. ).

Pyydän anteeksi kirjoitus virheistä, olen suomenruotsalainen :smiley:

/ Jonatan Storlund


Miksi uusi ketju samasta? Finnish cryptomining

Täällä kyselen mielenpiteistä yleensä pilvilouhinnasta,
Toisessa ketjussa esittelin itseni ja yritykseni.

Yritän tässä saada mielenpiteitä pilvilouhinnasta ja onko siihen tarve, jne.

Itseä ainakin hieman ajatus houkuttaa. Kun omiin nurkkiin ei jaksaisi laitteita ottaa. Toki mahdollisuus jos siihen on, olisi tämä houkutteleva ajatus.

1 tykkäys

13snt per kWh on aika paljon, näkisin mainauksen kannattavuuden hankalana nykyisessä tilanteessa.

Onko teidän mahdollista saada parempi sopimus Herrforsin tai Vaasan Sähkön kanssa pienempien kulujen saavuttamiseksi?

1 tykkäys

Ota huomioon sitä että 13snt / kWh meidän tapauksessa sisältää huolto ja vuokra.

Pietarsaaressa tavallinen sähköhinta on 12snt / kWh, jos sitten joudut ruveta maksaa sähkömiehelle ( jos tarvitset parannuksia siis ) , hyllyt ja joudut huolehtia siitä itse, eköhän siitä voisi maksaa 1centtiä :slight_smile:

Juu en väitä, että ottaisitte itse siitä välistä kohtuutonta komissiota.

Totean vain, että puhtaasti lukujen valossa 13snt per kWh on aika hankala yhtälö takaisinmaksun jne. suhteen TÄLLÄ hetkellä.

Ideanne ja aikeenne ovat kyllä hyvät.

1 tykkäys