Peercoin(PPC) hyvässä nosteessa, tule pooliin mukaan :)

Peercoin on vihdoinkin pitkän tauon jälkeen tehnyt comebackin ja on nyt hyvä vaihtoehto louhia kevyemmällä sha-256 laitteistolla. Itse olin tässä poolissa mukana alkuvuonna BFL:n 60GH/s sinkuilla kun jäivät muiden jalkoihin ja silloin pooli toimi kivasti ja kotiutukset moitteetta.

Monet menevät automaattisesti isoihin pooleihin tasaisen tuoton takia, mutta pienemmissä riittää enempi mitä jakaa kun vähemmän sakkia ja tämä on jo nähty ajat päivät sitten. Pienemmissä myös poolin muutoksiin helpompi vaikuttaa kun ei ole satoja hemmoja tappelemassa mielipiteineen. :smiley:

Tässä yksi ehdotus pooliksi jolla on historiansa ja kokemusta alalta, mutta PPC:n pitkä alamäki ajoi käyttäjät muille maille. Nyt kuitenkin uusi yritys ja toivotaankin että jotkut lähtisivät mukaan että saataisiin lisää kyytiä poolille ja näin useammin blokkeja.

Kulut huikeat 0% ja ylläpito vastaa nopeasti englanniksi kysymyksiin. Seuraavassa linkki Peercoinin foorumille josta löytää tiensä itse pooliin. Kandee kokeilla :slight_smile:

http://www.peercointalk.org/index.php?topic=3286.new#new

[quote=“samke, post:1, topic:2227”]Peercoin on vihdoinkin pitkän tauon jälkeen tehnyt comebackin ja on nyt hyvä vaihtoehto louhia kevyemmällä sha-256 laitteistolla.

Monet menevät automaattisesti isoihin pooleihin tasaisen tuoton takia, mutta pienemmissä riittää enempi mitä jakaa kun vähemmän sakkia ja tämä on jo nähty ajat päivät sitten. Pienemmissä myös poolin muutoksiin helpompi vaikuttaa kun ei ole satoja hemmoja tappelemassa mielipiteineen. :smiley:

Tässä yksi ehdotus pooliksi jolla on historiansa ja kokemusta alalta, mutta PPC:n pitkä alamäki ajoi käyttäjät muille maille. Nyt kuitenkin uusi yritys ja toivotaankin että jotkut lähtisivät mukaan että saataisiin lisää kyytiä poolille ja näin useammin blokkeja.

Kulut huikeat 0% ja ylläpito vastaa nopeasti englanniksi kysymyksiin. Seuraavassa linkki Peercoinin foorumille josta löytää tiensä itse pooliin. Kandee kokeilla :slight_smile:

http://www.peercointalk.org/index.php?topic=3286.new#new[/quote]

Tuohon kun rykäisis 4T mainaamaan PPC:tä, mutta tuskin malttaa laittaa / luopua Bitcoinin louhintakapasiteetistä yhtään tehoa.

4T:llä ois solonakin tsaanssi saada blokki kahdessa päivässä :smiley: … eli jos saataisiin vaikka 10 kellotettua S1:stä mukaan olisi se juuri tuo 4TH/s!

10kpl kellotettuja S1 pääsee vasta 2T suunnilleen.

totta … hyvä matikkani iski jälleen ::slight_smile: … no, eipä se 2TH huono alku olisi sekään :slight_smile:

Pikku porkkana poolin ylläpitäjältä:

“To encourage you guys I will setup 10 ppc bonus to block finder when I am back home. It will be for the next 10 blocks” :slight_smile:

Eipä ottanut kaueasti tuulta alleen tämä proggis … parhaimmillaan taisi olla 11 workeria ja 2TH/s kyytiäkin, mutta olisi pitänyt olla vähän tuuria matkassa ja saada se yksikin blokki jotta usko asiaan olisi säilynyt. Nyt menee parilla 6GH/s asicilla ilmeisesti :confused:

No niin, nyt kun porukat katos niin tuli armottomalla mäihällä blokki poolille ::slight_smile: