PC:n valjastus louhintaan, mitä vaihtoehtoja raudaksi? Butterflylabs?

Morjens, pitää palauttaa itseensä tietoisuuteen niin josko joku kerkeis valaista paria seikkaa.

Eli olisi käyttämätön kone vailla puuhaa (Intel 2500k + Sabertooth P67 emolevy + 8G muistia + SSD:llä W7 + 2T normikovo + 650W Corsair virtalähde kohtuu ilmavassa kopassa) ja voisi hyvinkin valjastaa 24/7 louhintaan.

Kanattaako tuohon hommata AMD R290 ja tyytyä litecoineihin?

Vai saako nykyään kohtuullisella odotuksella jotain tuottoisaakin, esim tällainen tuli vastaan:
https://products.butterflylabs.com/600-gh-bitcoin-mining-card.html

Eli butterflylabsin tehokas näyttiksen paikkaan laitettava mainaaja. Kestää ikuisuuden saada vai mikä näissä nykyään mahtaa olla meininki?

Kiitokset jos sais vähän tuulta purjeisiin :slight_smile:

Onko ne toimittaaneet noita jo? Meininki oli sellainen että pitäisi saada joulukuussa jos haluaa kannatavaksi sen tehdä?

Eipä taida olla saannilla vielä aikoihin mikäli vanhat merkit pitää paikkansa.

Avs storessa on houkuttelevia vaihtoehtoja jotka jopa paikkoin saannillakin. Ja mielessä kävi myös jos jotain AMD radeon r280 koittaisi litecoinia louhasta tai muuta kevyttä meneriä siihen.

Hokuttelee myös tarjous 400Gh/s vehkeestä, tuollaisella sais jo jotain aikaankin mutta parintonnin sijoitus ottaa vissiin sen 4kk ainakin että maksaa ittes takaisin.

Litecoinit voi vaihtaa bitcoineiksi? Jos bitcoin louhinta menee liian raskaaksi ja mineri ymmärtää muitakin muotoja niin onko siitä vastaavaa hyötyä esim litecoinien louhimisessa?

Vähän on heikosti tuo BFL laitteita toimitellut. Itse meinasin noita näyttisversioita BFL:ltä tilailla ja jotkut vissiin niitä saaneetkin, mutta minulle sanottiin suoraan ettei voida toimittaa kun preorderina. =(
Ja vaihtoehtona voi itse suositella jos ei välttämättä konetta halua valjastaa niin itse toimitan S1 AntMinereita jotka pyörähtää 200gh/s / laite ja kappaleelle tämän viikon 725€/kpl kotiovelle toimitettuna. Standalonena hyvin “huoltovapaita” värkkejä. =)

Mukavaa alkanutta viikkoa.

[quote=“ClessMeister, post:4, topic:1794”]Vähän on heikosti tuo BFL laitteita toimitellut. Itse meinasin noita näyttisversioita BFL:ltä tilailla ja jotkut vissiin niitä saaneetkin, mutta minulle sanottiin suoraan ettei voida toimittaa kun preorderina. =(
Ja vaihtoehtona voi itse suositella jos ei välttämättä konetta halua valjastaa niin itse toimitan S1 AntMinereita jotka pyörähtää 200gh/s / laite ja kappaleelle tämän viikon 725€/kpl kotiovelle toimitettuna. Standalonena hyvin “huoltovapaita” värkkejä. =)

Mukavaa alkanutta viikkoa.[/quote]

Siis hetkonen, 200Gh/s 725€? standalone aina parempi, voi PCllä vaikka pelleillä litecoineilla tms jos kiinnostaa. Tuo kuullostaa hyvältä diililtä, miksei niitä revitä käsistä?

[quote=“nudedude, post:5, topic:1794”][quote author=ClessMeister link=topic=1928.msg14809#msg14809 date=1393865432]
Vähän on heikosti tuo BFL laitteita toimitellut. Itse meinasin noita näyttisversioita BFL:ltä tilailla ja jotkut vissiin niitä saaneetkin, mutta minulle sanottiin suoraan ettei voida toimittaa kun preorderina. =(
Ja vaihtoehtona voi itse suositella jos ei välttämättä konetta halua valjastaa niin itse toimitan S1 AntMinereita jotka pyörähtää 200gh/s / laite ja kappaleelle tämän viikon 725€/kpl kotiovelle toimitettuna. Standalonena hyvin “huoltovapaita” värkkejä. =)

Mukavaa alkanutta viikkoa.
[/quote]

Siis hetkonen, 200Gh/s 725€? standalone aina parempi, voi PCllä vaikka pelleillä litecoineilla tms jos kiinnostaa. Tuo kuullostaa hyvältä diililtä, miksei niitä revitä käsistä?[/quote]

Paha mennä sanomaan miksei täällä mutta muualta näitä kyllä revitään. Juuri tein tilauksen johon tulee nyt lähemmäs 20 laitetta ja tyytyväisiä ollaan jokapaikassa mihinkä näitä toimitan.

[quote=“nudedude, post:1, topic:1794”]Morjens, pitää palauttaa itseensä tietoisuuteen niin josko joku kerkeis valaista paria seikkaa.

Eli olisi käyttämätön kone vailla puuhaa (Intel 2500k + Sabertooth P67 emolevy + 8G muistia + SSD:llä W7 + 2T normikovo + 650W Corsair virtalähde kohtuu ilmavassa kopassa) ja voisi hyvinkin valjastaa 24/7 louhintaan.

Kanattaako tuohon hommata AMD R290 ja tyytyä litecoineihin?

Vai saako nykyään kohtuullisella odotuksella jotain tuottoisaakin, esim tällainen tuli vastaan:
https://products.butterflylabs.com/600-gh-bitcoin-mining-card.html

Eli butterflylabsin tehokas näyttiksen paikkaan laitettava mainaaja. Kestää ikuisuuden saada vai mikä näissä nykyään mahtaa olla meininki?

Kiitokset jos sais vähän tuulta purjeisiin :)[/quote]

Ihan järkyttävä hinta. Selkeä käyttöliittymä täytyy myöntää. Voihan tavallisiakin näyttiksiä pistää RIGIIN, helteellä tarvii vaan lisätuuletusta konetiloihin.
Mullakin on haaveena muuttaa johonkin isompaan asuntoon esim laittaa kellariin tietokoneille tila. Nyt ekaksi pitäisi löytää jotain hommia, kun eväsivät toimeentulotuen. Täytyy Maanantaina soitella noille työnantajille. :-[ Eivät ottaneet Kaupungin Mikrotukeen, se jäi kyllä harmittamaan.