Paypal ja bitcoinit

hei, en oo keksiny parempaa paikkaa kuin tää kysästä. onko täällä ketään kuka haluis myydä mulle bitcoineja 0.13 tai sen verran mitä 53 euroon saa. en tosissaa oo mikää epäluotettava, vaan haluisin nyt vaan bitcoineja. mun tyyppi on unverified paypalissa koska annoin kaverille 55 euroa käteen ja laita ne mulle paypaliin ja se pisti 53 euroa ja se makso jonku 2 euron lähetys jutun. en ite laita sinne mitää visaa kun nyt kokeilen tätä bitcoinia vaan ja halusin noi paypalin rahat pois kun ne häiritsee siellä. jollai voi olla mua enemmä niille käyttöä. mua on turha yrittää huijata noissa hinnoissa sitten. tiiän kurssin ja niin edelleen. mieluiten tekisin sillai et joku pätevä neuvois mua nyt ja kertois tän homman ja ehkä tehtäis kaupatki. mut nii mieluiten että saan ensin ne btc jnejne. ;D

Epäilen että harva lähettää ennen siirtoasi bitcoineja (ensimmäinen viestisi tällä foorumilla). Paypal on muutenkin ollut täällä käyttäjien epäsuosiossa. Voi olla siis aika hiljasta rahan vaihtuminen paypal<->bitcoin välillä. Tsemppiä kuitenkin yritykseen! Ehkä jollain meistä on käyttöä Paypal-rahalle. :slight_smile:

Varmaan kyllä olisi käyttöä PP-rahalle mutta… Minkä vaan PayPal-siirron voi vetää takaisin ainakin 6kk ajan erittäin helposti.

Vanha ketju, mutta onkohan tuo paypal homma muuttunut noista ajoista? Saako suomesta (tai joltain luotettavilta sivuilta) bitcoineja paypalilla?

Pitäisi mahdollisesti hankkia bitcoineja paypal maksulla, jotta voisi ostaa täältä laitteita (kun suomessa tietokonekaupat huonosti tukee paypal:ia)

http://tietokonekauppa.fi/page/maksutavat/