Myydään 2 kpl antminer z9 mini

Eniten tarjoavalle. EUR tai btc käy. Lauantai klo 20 mennessä korkein voittaa. Jos hinta jää naurettavaksi pidän oikeuden olla myymättä ja lähetän nuo vaikka Hannulle…

1 tykkäys

Viisikymppiä per laite.

Älkää nyt jumalauta menkö sitten tarjoamaan mitään! :grinning:

2 tykkäystä

Tämä olis kyllä mainio skenaario. Kuka lähettää sähkön?

Joo joo mulle vaan, käyn päivät työtoiminnassa.

23h jäljellä… Toistaiseksi menossa 100euron hinnalla hyvän mielen tuottamiseen. Onko Hannulla Poweri?

Kannattaako tommosia rullata sähkön hinnoilla JA siirtohinnoilla? En usko.

Se on siinä ja tässä. Riippuu sähkön hinnasta ja uskosta tulevaisuuteen.

1 tykkäys

Mulla tällä hetkellä halpa sähkö mutta maksettava se on silti itse. En enää ikinä louhimiseen Suomessa sorru, vaikka aiemmin pari kolikkoa sillä tein ja ne pahakseni jo myin.

Joo joo hirveen kallista Caruna Oyj, alueen sähkö ekana tulisi mieleen perustaa johonkin Sipooseen iso louhimo (Joku professional 1-20 Petahashia per sekuntti ASIC ja käydä työtoiminnassa)

Tarjotaan 60€/kpl eli 120€ yhteensä!

Nokitellaan 70e kpl eli 140e.

Jees… Eli lähtee alkuviikosta Hannulle.

1 tykkäys

Taisin myöhästyä.125/kpl

No ei ole, kun ton ASIC poweri, johon kytketty laite temppuilee ja kaatuilee.:frowning:

Myyjä vois ilmottaa hinnan millä lähtee niin päästään tarjoamaan järkevästi.
130e kpl.

Hintahan oli ilmoitettuna, eli eniten tarjoavalle lauantai klo 20 mennessä. Eli CH2018 60 /kpl. Tuolla hinnalla olin lähettämässä Hannulle, mutta näyttää siltä, että hänellä ei ole edellytyksiä saada noita toimimaan. En näe järkevänä lähettää noita jos jäävät verkonpainoksi ja tuntisin toisaalta itseni kusettajaksi jos en myisi tuolla 60/kpl, koska olin imoittanut että klo 20/lauantai, vaikka parempiakin tarjouksia on.

1 tykkäys

Kiitoksia selvennyksestä.
Jossei ch2018 kelpaa syystä taikka toisesta niin tänne.

On mulla edellytykset saada noi toimimaan! Tuhannesti kiitoksia. Jos et lähetä, niin ainut toivo on sitten saada jenkeistä, EU:sta tai Kiinasta rahoitusta. Voi olla, että pääsee muihin tuettuun työhön hommiin. Totuus on paljon karumpi mun osalta. Rahaa ei saa mistään.