MYcelium+backup

Eli olen tehnyt backupin ja mulla on se cryptattu koodi, mutta jos puhelin hajoaa tai muusta syystä lompakko häviää androidistani kuinka saan bitcoinini takaisin jos lataan uuden lompakon… voi tuntua tyhmältä kysymykseltä mutta jos joku ystävällinen voisi hieman vääntää rautalankaa mulle :slight_smile:

Lompakko tekee PDF-tiedostoon kryptatut avaimet jotka saat auki salasanalla.

Pidät vain huolen että tuo PDF-tiedosto on jossain muualla kuin puhelimessasi ja salasana on jossain muistissa niin puhelimen hajotessa voit palauttaa coinit.

Siis joo mä sain sen pdf tiedoston, avasin sen, tallensin ja tulostin sen paperille, (siihen tuli se key merkkijono) sen jälkeen kun olin tulostanut niin poistin pdf tiedoston ja laitoin paperin talteen, ja otin salasanan myös talteen. Correct? Meinasin vaan että mihin se salasana sitten uudessa lompakossa laitetaan, että coinit siirtyy siihen uuteen lompakkoon?

Kokeile valikosta Cold storage spending, siellä on nappula jolla voit lukea QR-koodin paperista.

En ole itse testannut, mutta käsittääkseni tuon pitäisi vastata Import private key -toimintoa esim. blockchain.info -lompakossa.