MMOExchange.net vihdoin yhdistynyt Ogrr.comiin

Pelien virtuaaliesineiden vaihdanta bitcoineilla lisääntyy. 17 000 käyttäjän MMOExchange.net on yhdistynyt Bitcoinia hyödyntävään Ogrr.com treidauspalstaan.

Suosituimpia pelejä noilla saiteilla taitavat olla Diablot, Guild Wars ja Runescape. Muihinkin peleihin tulee vipinää tämän jälkeen.

Tämä on merkittävä yhdistyminen, sillä MMOExchange on postausaktiivisuudeltaan yhtä suuri kuin koko Bitcointalk. Uusien topiccien määrässä se on jopa aktiivisempi kuin Bitcointalk. Käyttäjiä siellä on noin 1/3 Bitcointalkin käyttäjämäärästä.

Vertailu: https://bitcointalk.org/index.php?topic=109545.msg1191904#msg1191904

Bitcoin sopii kyllä peli-itemikauppaan paremmin kuin hyvin.

Itse pelailen Team Fortress 2:hta, jonka ympärillä pyörii valtava itemikaupankäynti. Esim. tf2wh.com tarjoaa mahdollisuuden myydä itemeitä omia krediittejään vastaan. Noita krediittejä voi edelleen myydä ja ostaa muilta käyttäjiltä bitcoineja vastaan tf2whx.com palvelussa.

Huh, en tiennyt että tuollainen on olemassa! Tiesin sen, että TF2:n yhteydessä itemien treidaus on oikeasti iso markkina (olen itsekin pelannut TF2), mutta en tiennyt että sitä varten on Bitcoin-saitti olemassa. Mahtavaa.

Jeps!
Nyt on vain Halloweenruuhka menossa, joten joka ikinen TF2 tradesaitti on aivan jumissa.

TF2WH:ssa ja TF2WHX:ssä olen ehkä n. 2.5BTC arvosta ehtinyt vaihtaa satunnaista tavaraa coineiksi. Ruuhkattomina aikoina toimii kohtalaisen hyvin ja maksu tapahtuu käytännössä välittömästi, jos haluaa vaihtaa kredittejä coineiksi ja sopiva ostotarjous on olemassa.