[lotto]steam-tuotteita lottoamaan[voi toistua]

elikkäs, olen suunnitelemassa tälläistä arvonta-tyyppistä lottoa bitcoineihin perustuvaksi.
ideani pohjimmiltaan on: tulen laittamaan steam pelin, tai pelinsisäisiä tuotteita arvontaan. arvontaan voi osallistua “ostamalla kupongin” eli lähettämällä tietyn määrän rahaa bitcoin-lompsaani. pelit ilmoitan etukäteen, ja samoin peleihin olevat minimisummat(isompi peli, isompi summa, saat kuitenkin aina vähintään bitcoinin arvon takaisin). pelinsisäisien tuotteiden arvonnassa tapa on tämä, mitä enemmän osallistujia(rahoja) peliin tulee mukaan, sitä enemmän voittaja tienaa.
pidänpä lämmittely-loton jo nyt, arvon tf2-tuotteita, anteliaalla lahjoitus-politiikalla(linkki inventoryyn http://steamcommunity.com/id/spy113/inventory/ . vapaakokoiset osallistumismaksut voi laittaa tähän numeroon: 1LQ8xQsCEJXajKCr7abBXN4Aw6U8oCE33U. muista kommentoida mitä pidät ideasta, ja osallistuitko kisaan.
jos ette liiemmälti steamista välitä, älkää haukkuko ideaa turhaksi. kuitenkin jos ei kannatusta tule, en välttämättä järjestä uusia

Muuten aika jeba, mutta sinulla on mielestäni hieman luotettavuusongelma tässä. Olet vasta rekisteröitynyt kirjoittaja ja pyydät lähettämään rahanarvoisia hyödykkeitä, tässä tapauksessa bitcoineja, itsellesi.

En halua suinkaan väittää, että olet tämän scam-tarkoituksessa tehnyt, haluan vain tuoda huoleni ilmi. Tuskinpa kovin suuria kolikkomääriä koitat tässä havitellakkaan, mikä laskee scammin todennäköisyyttä.

P&L

Mikä toi numero muuten on? Itse en steamia ole harrastellut, tai muutenkaan ehdi pelailemaan, onko kyseessä jokin steamin sisäinen tilinumero?

[quote=“rontus, post:2, topic:484”]Muuten aika jeba, mutta sinulla on mielestäni hieman luotettavuusongelma tässä. Olet vasta rekisteröitynyt kirjoittaja ja pyydät lähettämään rahanarvoisia hyödykkeitä, tässä tapauksessa bitcoineja, itsellesi.

En halua suinkaan väittää, että olet tämän scam-tarkoituksessa tehnyt, haluan vain tuoda huoleni ilmi. Tuskinpa kovin suuria kolikkomääriä koitat tässä havitellakkaan, mikä laskee scammin todennäköisyyttä.

P&L[/quote]ajattelinkin sen takia aloittaa kevyellä. ymmärrän huolesi ja ymmärän että en ole luotettava. siksipä aion pitää pieniä arvontoja aluksi, jolloin ei ole välttämätöntä antaa edes 0.01btc. sitten vasta kun olen vähän luotettavuutta kerännyt aion pitää isompia. en heti ensi alkuun rupeä pyytämään teiltä edes viittä bitcoin-senttiä. luotettavuus on kaiken a ja o ja sitä en täällä aio menettää. osallistuminenkin on vapaaehtoista, jos luotat niin luotat. en käske osallistumaan. tarjoan vain kilpailua, ihmiset saavat itse päättää luottavatko[quote=“kangasbros, post:3, topic:484”][quote author=jonneburger link=topic=459.msg2635#msg2635 date=1359491501]vapaakokoiset osallistumismaksut voi laittaa tähän numeroon: CEJXajKCr7abBXN4Aw6U8oCE33U
[/quote]
Mikä toi numero muuten on? Itse en steamia ole harrastellut, tai muutenkaan ehdi pelailemaan, onko kyseessä jokin steamin sisäinen tilinumero?[/quote]se on bitcoini-numero johon voi lähettää osallistumismaksun

Kangasbros taisi hieman trollailla, mutta antamasi osoite on tosiaan väärää muotoa ollakseen Bitcoin-osoite. Ne alkavat kaikki ykkösellä tai kolmosella.

https://en.bitcoin.it/wiki/Address

[quote=“rontus, post:5, topic:484”]Kangasbros taisi hieman trollailla, mutta antamasi osoite on tosiaan väärää muotoa ollakseen Bitcoin-osoite. Ne alkavat kaikki ykkösellä tai kolmosella.

https://en.bitcoin.it/wiki/Address[/quote]oh, huomasin. jotenkin oli näpsäissyt osan alusta pois, korjasin. kiitos huomautuksesta