Kysely virtuaalivaluuttojen käytöstä

Teen opinnäytetyötä virtuaalivaluutoista ja niiden verotuksesta. Tein kyselyn kartoittaakseni käyttäjien kokemuksia virtuaalivaluutoista sekä niiden verotuksesta. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Olen erittäin kiitollinen, jos voisitte vastata kyselyyni.

https://docs.google.com/forms/d/15GwSRZlWydQjK6zMCGeLr4fKdY79UGZx3xp-5eko3Dg/viewform

Kiitos!

Tuohon maksettujen verojen vaihtoehtoihin voisi lisätä vielä yhden isomman vaihtoehdon ja jättää vaikka pienimmän pois. Jos nimittäin on myynyt coineja yli 10 000 dollarin arvosta niin mitä luultavimmin verovelvollisuutta on syntynyt vähintään se kolme kiloa.

Itse myös kysyisin varmaan, että maksetaanko verot myös, jos bitcoineja käytetään. Sehän ei nimittäin juurikaan näy missään (vrt rahat tilille).

Kysely on tehty google driveen, suosittelen käyttämään selaimen incognito moodia.

Kiitos palautteesta!

Harmillisesti pystyin testaamaan kyselyä vain yhdellä henkilöllä, joten pieniä ajatuskatkoksia siellä saattaa juurikin olla. Lisäsin nyt maksettujen verojen kohtaan vielä suuremman vaihtoehdon, jotta kohta olisi samassa suhteessa edellisten kysymysten kanssa. Itse olen enemmän kiinnostunut bitcoinesta saatujen tuottojen verotuksesta, joten en sisällyttänyt bitcoinien käytön verotusta tähän kyselyyn.

Kiitos myös kaikille, jotka olette ehtineet vastata! Pidän kyselyä auki ensi viikon keskiviikkoon asti.