Kokemukset Bittipörssistä

Otsikko kertoo.

Tein itse isohkon tilauksen alle 24h sitten, coinit tuli wallettiin tunti sitten! Erittäin hyvää palvelua Bittiraha.fi:n puolesta.

Kiitos palautteesta :slight_smile:

Sivuhuomiona täytyy sanoa, että isoissa tilauksissa me ei aina pystytä takaamaan näin nopeaa toimitusaikaa. Se riippuu sen hetkisestä likviditeettitilanteesta. 2-3 pankkipäivässä saadaan toimitettua suurella varmuudella, mutta hyvässä tilanteessa me pystytään käsittelemään tilaus näinkin nopeasti eli yhden päivän viiveellä.

Isoja tilauksia (tuhansien arvoisia) tehdessä kannattaa kysyä meiltä mikä on tilanne, jos toimitusajalla on väliä. Voimme sitten kertoa tilanteen ja tehdä mahdollisesti erikoisjärjestelyjä tilauksen nopeuttamiseksi. Kuten tehtiin tässäkin tapauksessa.

voinko täyttää tuon lomakkeen nyt vkl vaikka bittipörssi onkin avoinna vain arkisin?

pitäisi saada coinit myytyä mutta ma en ehdi varmaan käydä ku lähden pois kotoa

Kyllä onnistuu osto- ja myyntitilausten tekeminen vkl. Käsittely tapahtuu vain arkipäivinä. Elikkä voit tehdä sen nytten valmiiksi :slight_smile:

Itseasiassa me jopa käsitellään myyntejä usein myös viikonloppuisin. Ostojen käsittelyä silloin ei tapahdu pankkijärjestelmän kankeuden takia, mutta myyntien käsittelyssä ei sinällään ole mitään estettä.

Tämä ei ole tae siitä, että tilaus käsiteltäisiin viikonloppuisin nopeasti tai ylipäätään, mutta useimmiten ne pystytään käsittelemään jo viikonlopun aikana.

Ostin bitcoineija 7.7 klo 15:00 75 eurolla eikä ole vieläkään näkynyt lompakossani. :l

Ostit lauantaina. Pankkisiirrot eivät liiku viikonloppuisin (la-su), lauantaina lähetetty pankkisiirto lähtee oikeasti maanantaina ja silloin rahasi eivät voi olla perillä ennen tiistaita. Tänään ne ovat perillä ja tilauksesi on käsittelyssä (kuten on aika monen muunkin). Coinit tulee iltapäivän aikana. :slight_smile:

[quote=“Technomage, post:7, topic:195”][quote author=pingviiniq link=topic=160.msg681#msg681 date=1341910369]
Ostin bitcoineija 7.7 klo 15:00 75 eurolla eikä ole vieläkään näkynyt lompakossani. :l[/quote]

Ostit lauantaina. Pankkisiirrot eivät liiku viikonloppuisin (la-su), lauantaina lähetetty pankkisiirto lähtee oikeasti maanantaina ja silloin rahasi eivät voi olla perillä ennen tiistaita. Tänään ne ovat perillä ja tilauksesi on käsittelyssä (kuten on aika monen muunkin). Coinit tulee iltapäivän aikana. :)[/quote]

Ennenkuin kirjotin niin mietin että eihän täällä kuitenkaan kukaan vastaa viikkoon mutta väärässä olin! :smiley:

Kiitos paljon uskomattomasta nopeudesta. Oon vähä luonteeltani hieman kärsimätön ja huolin ehkä vähän liikaa toisinaan.

Gracias! :slight_smile:

on tullut myytyä muutamaan kertaan ja nopeaa kauppa on käynyt. ja nyt tuossa pari päivää sitten tuli eka osto bittipörssin kautta ja kauppa sujui todella hyvin :slight_smile:

Itselläni vasta yksi kokemus, mutta ehdottoman positiivinen sellainen. :slight_smile:

Tx, nopea toimitus. Tyytyväinen palveluun.
Keep up the good work!

Itse olen käyttänyt Bittipörssi -palvelua useaan otteeseen nopeiden rahasiirtojen johdosta sekä ostoissa, että myynneissä.

Onkohan historiani aikana ollut vasta yksi siirto, jota ei ole pystytty käsittelemään samana päivänä maksusta (myynnistä / ostosta)
kun tosiaan OP/NORDEA/TAPIOLA väliset maksut käsittelyssä kulkeutuvat instana. Erittäin tyytyväinen palveluun vaikka provisio korkea.

Itse ostin viikkoa ennen Suurta Romahdusta viidellä sadalla. Tilauksen tein yöllä kurssin ollessa 125€/btc. Aamulla kurssi oli noussut ja kauppa toteutui hintaan 145€/btc.
Hieman kismitti, mutta kun uudelleen ohjeet luin, niin kyllä se siellä sanottiin selkeästi.

Tosiaan, laitoin tilauksen yöllä klo 1 sisälle (ja maksoin saman tien) ja aamulla yhdentoista aikaan oli kolikot tilillä.
Palvelu oli siis sujuvaa ja erittäin nopeaa. Tosin ostajan kannalta olisi reilumpaa, että ostaja saa sen hinnan mukaan, mikä oli sillä hetkellä kun tilisiirto tapahtuu pois omalta tililtä.

Oletan että tämä toimisi vain jos koko prosessi olisi automatisoitu tai joku istuis koneella vuorokaudenympäri ja käsittelisi näitä tilauksia.
Tilaukset vissiin käsitellään manuaalisesti ja Bittipörssi hoitaa tilaamisen vasta kuin rahat ovat saapuneet heille muutenhan tää johtais tilanteeseen missä väärinkäyttömahdollisuuksia löytyisi. (korjatkaa ihmeessä jos olen ymmärtänyt väärin?)
Asiakkaina, mehän voimme aina asettaa tilauksellemme hintarajan ynnämuuta.

[quote=“seise, post:13, topic:195”]Itse ostin viikkoa ennen Suurta Romahdusta viidellä sadalla. Tilauksen tein yöllä kurssin ollessa 125€/btc. Aamulla kurssi oli noussut ja kauppa toteutui hintaan 145€/btc.
Hieman kismitti, mutta kun uudelleen ohjeet luin, niin kyllä se siellä sanottiin selkeästi.

Tosiaan, laitoin tilauksen yöllä klo 1 sisälle (ja maksoin saman tien) ja aamulla yhdentoista aikaan oli kolikot tilillä.
Palvelu oli siis sujuvaa ja erittäin nopeaa. Tosin ostajan kannalta olisi reilumpaa, että ostaja saa sen hinnan mukaan, mikä oli sillä hetkellä kun tilisiirto tapahtuu pois omalta tililtä.[/quote]

Olemme tätä samaa asiaa pohtineet aiemminkin. Tämä asia helpottuisi huomattavasti asiakkaan kannalta jos saisimme Bittipörssiin käyttöön verkkomaksupainikkeet. Silloin voisimme tarjota pienemmille (alle 1000€) bitcoin-ostoille toimituksen saman tien. Tällöin asiakas saisi aina markkinahinnalla bitcoinit todella nopeasti itselleen kellonajasta riippumatta.

Toistaiseksi verkkomaksupainikkeiden tarjoajat (Checkout.fi ja Suomen verkkomaksut) eivät ole halunneet lähteä yhteistyöhön. Tämä muuttuu toivottavasti hyvin pian kun Bitcoin on saanut lisää kysyntää.

Myin ennen romahdusta pienen summan Bitcoineja bittipörssin kautta, edellisenä iltana ~9 jälkeen laitoin kolikot siirtymään ja seuraavana päivänä puolen päivän jälkeen oli bitcoinit myyty vajaan 187€/BTC hintaan. Rahat tulivat nopeasti tilille ja muutenkin homma oli selkeätä. Myydessä laitoin minimihinnaksi 170€ juuri odottaen tätä romahdusta, mutta onneksi kauppa toteutui ennen tätä.

Itsellä kanssa hyviä kokemuksia. Jos itse olisi ostot mtgoxissa tehnyt, niin voisi toki paremmankin kurssin saada, mutta onhan tämä niin helppo tapa.

Erittäin tyytyväinen olen ollut siihen, että vastaavat maileihin nopeahkosti, jopa illalla.

Kiitos palautteesta. Nopeus on itseasiassa valttia ja tulevaisuudessa verkkomaksupainikkeet ja työvoiman lisäys voi saada palveluamme vielä nopeammaksi. Se on se ykköskeino jolla kilpailemme kansainvälisten pörssien kanssa, ja tarkoitus olisi pistää nykyistäkin paremmaksi jatkossa.

Lisäksi tämä on niin helppo tapa. Ei paljon huvita passeja lähetellä.

[quote=“Ekohippi, post:15, topic:195”][quote author=seise link=topic=160.msg4791#msg4791 date=1366132856]
Itse ostin viikkoa ennen Suurta Romahdusta viidellä sadalla. Tilauksen tein yöllä kurssin ollessa 125€/btc. Aamulla kurssi oli noussut ja kauppa toteutui hintaan 145€/btc.
Hieman kismitti, mutta kun uudelleen ohjeet luin, niin kyllä se siellä sanottiin selkeästi.

Tosiaan, laitoin tilauksen yöllä klo 1 sisälle (ja maksoin saman tien) ja aamulla yhdentoista aikaan oli kolikot tilillä.
Palvelu oli siis sujuvaa ja erittäin nopeaa. Tosin ostajan kannalta olisi reilumpaa, että ostaja saa sen hinnan mukaan, mikä oli sillä hetkellä kun tilisiirto tapahtuu pois omalta tililtä.
[/quote]

Olemme tätä samaa asiaa pohtineet aiemminkin. Tämä asia helpottuisi huomattavasti asiakkaan kannalta jos saisimme Bittipörssiin käyttöön verkkomaksupainikkeet. Silloin voisimme tarjota pienemmille (alle 1000€) bitcoin-ostoille toimituksen saman tien. Tällöin asiakas saisi aina markkinahinnalla bitcoinit todella nopeasti itselleen kellonajasta riippumatta.

Toistaiseksi verkkomaksupainikkeiden tarjoajat (Checkout.fi ja Suomen verkkomaksut) eivät ole halunneet lähteä yhteistyöhön. Tämä muuttuu toivottavasti hyvin pian kun Bitcoin on saanut lisää kysyntää.[/quote]

Tämä olisi todella tervetullut uudistus. Nyt ongelmana on järjestelmän kankeus, eli ei pysty välttämättä hyödyntämään äkillisiä markkinaliikkeitä.