ISO tarve 50€ tilisiirolle Nordea! 12% Hyvitys

Hei jos sulla on pankkina käytössä Nordea, niin mulla ois tarve 50 eurolle.

Voin sulle vaikka 12% extraa heittää jos saadaan siirto tehtyä. Tuli äkillinen maksu tehtäväks ja kortilla ei riitä varat.

Bitcoineija tosiaan voin lähettää yli 12% eestä niin jäät tässä voitolle.
Nordea pankki siis onnistuu vain :confused:

Auttakaa nyt! Kattelen tätä vähän väliä jos joku olisi vastannut. Tosiaan 12-15% palkkio siitä että lähetät mulle 50 EUR nordean kautta. Saat siis lähes 60€ Bitcoineissa.

Voidaan tehä kaupat järkevästi, miten vain haluat.

Onko siirto puhelinnumerolla käytössä? Se on tilillä heti. Voin toki myös käyttää Pikasiirto.fi -palvelua. Se ottaa 2,9% + 2€ / siirto kuluja.

Hei mulla ei toimi Pikasiirto sun muut.

Että pelkkä Nordea Tilisiirto :confused:

Kyllä Pikasiirto toimii ihan kaikilla. Sinne laitetaan rahaa, ja palvelu lähettää halutusta pankista halutulle tilille. Esim tuon 50e voin laittaa sulle tulemaan, on heti tilillä ja maksaa mulle noin 54e. Tähän en tartte kuin sun tilinumeros.

Tää on näiden Prasoksen kavereitten tytäryhtiö tai jotain.

Ei kai pikasiirto ole Prasoksen. Pikaosto/pikamyynti oli, mutta ei ole enää sitä.

1 tykkäys

Mun mielestä siinä on samoja perustajajäseniä/rahoittajia. Tytäryhtiö huono sana kyllä.

Pikasiirrolla ei ole mitään tekemistä Prasoksen kanssa. Oli kylläkin aiemmin Prasoksen kumppani ja sen avulla toteutettiin Pikamyynti/osto -palveluita.

Ei pysty auttamaan sori, itsekkin olen haaveillut rahoituksesta modifiouituun rigikonttiin. Melkein meni läpi koko homma. Toivokaa onnea business neuvotteluihin, jännittää kovasti. Jos mulla olisi modifioitu kontti, niin heittäisin sulle 50 e. Moni luulee, että olen bitcoin rikas, olisinkin niin en täällä asuisi ja auttaisin niitä, jotka elää tossa holhousyhteiskunnan “edunvalvonnassa”

Okei, kiitos täsmennyksestä!