Ilmainen sähkö

Mulla on tosiaan hyvä tilanne sähkön kanssa että ei siitä pahemmin tarvii maksaa (opiskelijakämppä)

Tällä hetkellä kotona pyörii oma pöytäkone mainaamassa altcoineja mutta oisko muita kiinnostuneita hyödyntämään tätä?

Mielelläni ottaisin kotiini jonkun GPU rigin tai muuta laitteistoa jonka ylläpidon itse hoitaisin (ei mitään liian äänekästä ellei äänenvaimennukseen jotain ratkaisua löydy). Ottaisin tietenkin tästä pienen summan välistä louhituista kolikoista mutta voidaan tätä tarkemmin sitten katsoa jos kiinnostuneita löytyy.

Pienimuotoisena tuo varmaan käy. Mutta jos siitä tekee bisneksen, niin voipi olla, että jokin vuokrasopimuksen pykälä sellaisen kieltää. Luepa tarkkaan se sopimus, jottet saa häätöä ja korvausvaatimuksia. Jos kaikki on ok, niin antaa palaa vaan.

Joo tarkoituksena siis pitää homma pienimuotoisena eikä täyttää koko kämppää minereillä. Lähinnä aattelin jotain pientä GPU rigiä tai muutamaa asicsia sinne ottaa pyörimään jos joku on kiinnostunut.

Et halua … melu on kova eivätkä sulakkeet kestä. Todennäköisesti sinulla on 10 A:n sulake ja sillä pyörii jokin yksi kone. Enemmän jos laittaa alkaa sulakkeet paukkua… Melusta et kuitenkaan pääse eroon. Samaa tasoa, kuin olisi meluisa imuri koko ajan päällä vieressä.

Jos nämä reunaehdot kestät, voin minä sinne yhden laitteen tuoda. :wink:

Samatilanne täälläkin! Meikäläinen ois iha messissä yhteistyössä! Että tännekki saa yhden tuoda :wink: PK

sopii,oon itse pk-seudulla saanut d3 virransyönnin 50w/gh eli 15ghs@750w
mutta toisaalta ilmasella sähköllä voisi miettiä että ylikellottais vähän koneita+tuulettimet 100prossalle.
Multa löytyy 2x näyttista titan x 11gb/ei pascal/ ja gtx980ti,mitkä vois yhdistää rigiin.

Voisin ostgaa valmiin gpu rigin jos on,rahaa on ja vaihtareita(asicceja)

Millä saat tuon 15 ghs@750 w ?Varmaan voit tiputtaa myös flektit jonnekin 25%:saan, jolloin alkaa jo olemaan hiljainenkin.

Veikkaisin, että on käyttänyt D3 laitteessaan bitcointalk.org foorumin nimimerkin Blissz kehittämää custom firmwarea.