HYIP: Rockwell Partners

Rockwell Partners on (toivottavasti) pitempiaikainen HYIP, joka maksaa “vain” 1 - 3,5% päivässä. Laitoin sinne eilen rahaa ja BTC-maksu ilmestyi heti tilille, ilman varmistusten odottelua.

Bitcointalkissa tosin joku on sitä mieltä, että tämä on jo ehtoopuolella. Monitorit näyttävät kuitenkin pääosin vihreää.

Rockwell on tuottanut itselleni jotain mutta jotain painoa-arvoa annan se Jönssin varoituksillekin siellä btctalkin puolella. Kun kerran löysin samanlaisen missä saa itse määritellä compounding-prosentin ja rahat saa nostaa pois kaikki milloin haluaa, niin kokeilen sitä pienellä panoksella. Tässä on lisäksi se hyvä puoli että talletus pysyy siellä bitcoineina, jos kurssi nousee niin ei haittaa. Kun pitää suunnilleen yhtä paljon Rockwellissa tai vastaavassa dollareina ja yhtä paljon täällä niin siinä on hyvä balanssi, menee kurssi sitten suuntaan tai toiseen. Joulukuinen kurssin nousu voisi syödä kaikki Rockwellin tuotot viikossa :wink: Lisäksi päivittäiset prosentit ovat hivenen paremmat tuolla kuin Rockwellissä, mutta on se toiminut kuitenkin jo syyskuusta lähtien. Ja sitten vielä sen verran, että se listautui HYIP-alan arvostetuimpaan monitoriin eli MNO-blogiin pari päivää sitten, mikä tuo yleensä HYIP-ohjelmalle pitkää ikää.

Tossa reffulinkki http://uniroyalchemical.org/?ref=aksu

[quote=“bitboy, post:2, topic:2011”]Lisäksi päivittäiset prosentit ovat hivenen paremmat tuolla kuin Rockwellissä, mutta on se toiminut kuitenkin jo syyskuusta lähtien. Ja sitten vielä sen verran, että se listautui HYIP-alan arvostetuimpaan monitoriin eli MNO-blogiin pari päivää sitten, mikä tuo yleensä HYIP-ohjelmalle pitkää ikää.

Tossa reffulinkki http://uniroyalchemical.org/?ref=aksu[/quote]

Uniroyal on toiminut hämmästyttävän pitkään. Noilla tuottoprosenteilla alkaa kyllä mietityttää, josko exit jo häämöttäisi. Rockwell on aloittanut maaliskuussa ja tosiaan pienemmillä tuotoilla eli sillä pitäisi olla kaikki edellytykset jatkaa vielä pitkään. MNC:kin hehkuttaa sitä uusimmassa blogipostauksessaan. Toistaiseksi olen lunastanut Rockwellistä vain ekan tuoton, joka oli liian pieni uudelleensijoitettavaksi kun compound oli unohtunut pois päältä.

Joo mutta jos pidät rahaasi pidempään jossain tällaisessa, niin jaa rahasi sillain että toisessa pysyy dollareina ja toisessa bitcoinina. Rockwell 100% compoundilla tuottaa 2-kertaisesti kuukaudessa. Entä jos btc:n arvo tuplaantuu kuukaudessa…et ole tienannut mitään…mutta on ollut riski.

Toi on hyvä huomio mutta tosiaan toimii myös toisinpäin kuten tämän vuoden aikana on käynyt BTC:n arvon laskiessa. Jos on kovin varma BTC:n arvon noususta niin on turha ottaa riskejä HYIPeissä.

Lunastin nyt kaiken Rockwellistä ja suorastaan hämmästyin kun rahat tulivat lompsaan melkein heti. Voittoa bitcoineina tuli 11,24% viikossa. Tämä oli sitten ensimmäinen onnistunut HYIP-sijoitukseni!

ORC teki ison loven HYIP-kassaan eli tappiolla ollaan vielä. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Laitoin Rockwellin maksamat rahat puoliksi Senior Goldiin ja Clarvin Elemaniin.

Nyt saattaa toteutua tämä skenaario. Saa nähdä saanko $-sijoituksista vähemmän BTC:eitä takaisin kuin olen laittanut vaikka $-tuottoa on tullut hyvin.

EDIT: Lucrativa on kopioinut Rockwellin idean ja sivusto on mielestäni hyvin tehty (video ja kaikki). Rockwellin menestys on ollut huikeaa (suosituin MNO referral), joten uskoisin että konseptille riittää kysyntää. Lucrativa avautui eilen, joten nyt kannattaa hypätä kyytiin jos meinaa hypätä. Itse laitoin sinne jo eilen.

Mitä tolla compounding ratella tarkotetaan tarkalleen?

Kuinka suuri osa tuotoista uudelleensijoitetaan automaattisesti. Itse laitan aina 100%. Jotkut taas nostelee joka päivä profitin mikä on vähän työlästä mutta varmistaa, että saa ainakin jotain ulos.

EDIT: Rockwell ja Lucrativa scam.