Hashnest.com (ylläpidolle -> tämän voi poistaa!)

Cloudminingeja nousee ku sieniä sateella. Tässä taas yksi tuore tapaus. Käyttävät Bitmainin louhijoita.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=765128.0

Eikös tuo ole aikas kilpailukykyinen hinta? Pitääkö tässä nyt alkaa pilveilemään vihdoinkin? :smiley:

Pitäis olla kilpailukykyinen. Tuolla tais olla rajana 1000GH/s per käyttäjä. Hirveäksi pilviveikoksi ei voi siis ryhtyä. :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:3, topic:2249”][quote author=samke link=topic=2498.msg19442#msg19442 date=1409587483]
Eikös tuo ole aikas kilpailukykyinen hinta? Pitääkö tässä nyt alkaa pilveilemään vihdoinkin? :smiley:
[/quote]

Pitäis olla kilpailukykyinen. Tuolla tais olla rajana 1000GH/s per käyttäjä. Hirveäksi pilviveikoksi ei voi siis ryhtyä. :)[/quote]
Kyllähän terakin ihan kiva “paukku” on. Mitenköhän ton voi ostaa? Yritän kovasti saada selvää tosta sivusta miten toimii…

Rekisteröidyin tonne mut en oikein snaijaa miten tuolla toimitaan… :o

[quote=“samke, post:4, topic:2249”][quote author=aSaMiner link=topic=2498.msg19443#msg19443 date=1409588498]

Pitäis olla kilpailukykyinen. Tuolla tais olla rajana 1000GH/s per käyttäjä. Hirveäksi pilviveikoksi ei voi siis ryhtyä. :slight_smile:
[/quote]
Kyllähän terakin ihan kiva “paukku” on. Mitenköhän ton voi ostaa? Yritän kovasti saada selvää tosta sivusta miten toimii…[/quote]

Testailen juuri itsekin. Tää palvelu alkaa toimia vasta huomenna. Juuri rekisteröidyin ja kirjauduin sisään.

Näyttäis olevan jonkun sortin pörssi tuolla.

https://www.hashnest.com/purchasing_powers/invitation_url?hash_mine_ipo_id=1&user_id=1470

Painakaas joku tohon linkkiin, ni katon mitä käy hashnest:issä.

[quote=“aSaMiner, post:8, topic:2249”]https://www.hashnest.com/purchasing_powers/invitation_url?hash_mine_ipo_id=1&user_id=1470

Painakaas joku tohon linkkiin, ni katon mitä käy hashnest:issä.[/quote]
Painettu…

[quote=“samke, post:9, topic:2249”][quote author=aSaMiner link=topic=2498.msg19449#msg19449 date=1409590238]
https://www.hashnest.com/purchasing_powers/invitation_url?hash_mine_ipo_id=1&user_id=1470

Painakaas joku tohon linkkiin, ni katon mitä käy hashnest:issä.
[/quote]
Painettu…[/quote]

Okei… Eli se lisää tota GH/s ostomäärää näemmä. “Your Remaining Quota:1040.0GHS”

Itse menetin Lunaminessä 1500€ joten olkaahan varovaisia! Itsellä meni täysin luotto näihin pilvipalveluihin. :frowning:

Itse en ole vielä mennyt huijauksiin. PBMining:kin on positiivisesti plussan puolella.

Kyllä mä passaan tän palvelun … epäselvä ja ja jää ihan liikaa kysymyksiä ilmaan ???

Itsellä just siirtyy coinit palveluun. :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:12, topic:2249”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2498.msg19452#msg19452 date=1409591233]
Itse menetin Lunaminessä 1500€ joten olkaahan varovaisia! Itsellä meni täysin luotto näihin pilvipalveluihin. :frowning:
[/quote]

Itse en ole vielä mennyt huijauksiin. PBMining:kin on positiivisesti plussan puolella.[/quote]

PBMiningissa mulla on kans sijoituksia ja on toiminut tähänasti hyvin. Ideana tämä on hyvä mutta omat riskinsä tässäkin, niinkuin koko louhintatouhussa. Sen jälkeen kun ihmiset eivät sinnekkään enään sijoita niin laittaa sivut kiinni. Lunamine keräsi vaan äkkiä rahat ja laittoivat sitten pillitpussiin ja häipyivät. Itse kun saan omat laitteet niin mielummin käytän niitä sitten ja on edullisempaa. Sähkö ja kuumuus tulee ensimmäisenä vastaan, joten vaatii uusia suunnitelmia laitteiden sijoituspaikansuhteen.

[quote=“AVS Store Oy, post:15, topic:2249”][quote author=aSaMiner link=topic=2498.msg19453#msg19453 date=1409591321]

Itse en ole vielä mennyt huijauksiin. PBMining:kin on positiivisesti plussan puolella.
[/quote]

PBMiningissa mulla on kans sijoituksia ja on toiminut tähänasti hyvin. Ideana tämä on hyvä mutta omat riskinsä tässäkin, niinkuin koko louhintatouhussa. Sen jälkeen kun ihmiset eivät sinnekkään enään sijoita niin laittaa sivut kiinni. Lunamine keräsi vaan äkkiä rahat ja laittoivat sitten pillitpussiin ja häipyivät. Itse kun saan omat laitteet niin mielummin käytän niitä sitten ja on edullisempaa. Sähkö ja kuumuus tulee ensimmäisenä vastaan, joten vaatii uusia suunnitelmia laitteiden sijoituspaikansuhteen.[/quote]

Juu. Onhan jokaiseen uuteen paikkaan rahan siirtäminen riskisijoitus. Tosiaan toi olis näppärä, jos olisi joku paikka johon saisi laitteet hurisemaan. Vaikka kimpassa hommattu.

Tälläistä projektia olenkin suunnitellut, mutta tällähetkellä vaikuttaa olevan sensuhteen aika hiljaista ::slight_smile:

iTELLÄ TILAT AINAKIN HALUSSA MUTTA EKA YÖ T2 KORVANJUUREN VIERES EI OO OLE NAMIA ennen itse muuttoa laitteistolle :slight_smile:

Kerro lisää tilastasi ja onko siellä tarvittava jäähdytys ja virransyöttö?