Halusin muuttaa bitcoinit rahaksi enkä ole vieläkään saanut rahani

Hei, menin 11.5.2018 itiksen bittimaatille muuttamaan bitcoinit rahaksi. Se kysyi multa raha määrää ja jostain syystä pystyin valita vain +100 vaikka mulla ei ollut sitä rahamäärää.
Päätin kuitenkin jatkaa muuntamista. Lähetin bitcoinin automaatin pyytämään osoitteeseen ja se ilmoitti “odota kunnes vaihtokauppa on vahvistettu” ja vahvistus ilmoitetaan tekstiviestin kautta. Olen jo odottanut koko viikonlopun enkä ole saanut vieläkään sitä vahvistusta.
Haluaisin tietää, et johtuuks tämä ongelma sen takia kun valitsin + 100 eikä minulla oikeasti ollut 100? Jos asia on näin, niin eikö minun pitäisi saada mun bitcoinit takaisin?

Hei!

Kiitos ilmoituksesta ja kyllä, myynti on tässä tapauksessa epäonnistunut, koska bittimaatti ei ole saanut pyytämiään bitcoineja. Pienikin heitto vaaditun ja vastaanotetun välillä johtaan siihen, että kone ei anna euroja ulos.

Ei huolta, palautamme bitcoinit Teille takaisin. Pyytäisin lähettämään sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja viestissä tulisi ilmoittaa seuraavat tiedot:

  1. Bittimaatin ilmoittaman bitcoin-osoitteen, johon olette bitcoinit lähettäneet,
  2. Oman bitcoin-lompakkonne osoitteen, johon palautus voidaan maksaa.

Käsittelemme palautuksen tämän päivän aikana.