Haetaan yhteistyökumppania liiketoimeen

Hei,

Tämä voi ehkä olla väärä paikka, mutta ehkä kryptovaluutta yhdistää tulevaisuudessa palveluita ja käyttäjiä yhteen niin Suomessakin kuin ulkomailla. Yrittänyttä ei laiteta.

Lyhyesti ytimekäs. Olen perustanut liiketoimen, jolla uskon olevan markkinoita Suomessa. Haluaisin kuitenkin löytää yhtiökumppanin tai yhteistyökunppaneita. Liiketoimi liittyy internettiin, joten etäisyydet eivät ole esteenä. Kyseessä ei ole huijaus. Bisnes on lähtöruudussa valmiina. Olen tehnyt 6 kk hommia jo sen eteen ja tekisin mielelläni vielä tulevaisuudessakin.
Olen IT-alalla toimiva ammattilainen ja tekniikka on tuttua.

Voin kertoa lisää omalla nimelläni yksityisissä keskusteluissa luottamuksellisesti.

Jos kiinnostaa osallistus uuteen liiketoimeen ja haastaa uniikilla bisneksellä / asetelmalla muita tekijöitä, niin ota yhteyttä.

Kerro vähän taustastasi ja miten voisit osallistua liiketoiminnan kehittämiseen. Kaikki tekniikka on jo valmiina asennettuna ja pyörimässä.

Kerron lisää, jos otat yhteyttä.

Sähköpostitse [email protected]

terveisin,
Yrittäjää ei laiteta!

Noin huijari sanoisi :smiley:

Heh, omalla nimellä mukana tässä, yksityisviesteissä. Mutta hyvä pointti!

Joo, en minä sinua epäile yhtään enempää kuin ketään muutakaan tällä foorumilla. Mielestäni tuo nyt vain oli aivan tarpeento toteamus.

Kerro nyt edes minkälaista osaamista etsit Vai etsitkö rahaa?

1 tykkäys

En voi lähteä mukaan, ei ole rahaa. Haaveillut itsekkin muutaman sadan miljoonan dollarin investoinnista, siksi kirjoitin alamme lehteen asiasta. Sitten jos “edunvalvonta” pamahtaa päälle, on kaikki menetetty. Sanon senjälkeen “good bye” pankille, kuten ihmiset Yhdysvalloissa on tehnyt.

Ööh okei? Ootko ihan kunnossa?

Ei Hannu ole kunnossa. Sekoillut jo muutaman vuoden suurien haaveidensa kanssa, mutta koskaan ei ole rahaa tai töitä moisten toteuttamiseksi.