Easywalletin kanssa ongelmia

Moi! tarvitsisin kipeästi apua… Eilen ostin normaalisti bitcoineja easywalletin lompakkoon ja sitten kun ne olivat siellä ja oli lähetettävissä eteenpäin niin laitoin ne menemään kohde osoitteeseen yhden kauppasivuston tililleni, mutta ne ei ole vieläkään siirtynyt sinne. Ja yleensä ei ole mennyt kuin korkeintaan tunti niin on coinit olleet perillä. Nyt ei näy vieläkään edes “vahvistamattomassa saldossa” coineja. Missä vika? Ennen on toiminut normaalisti ja nopeasti eikä ole ollut mitään ongelmaa joten on pieni paniikki myös tässä että mihin coinini ovat kadonneet? Onko ne vielä palautettavissa lompakkoon tai onko niiden mahdollista siirtyä sinne kauppasivustolle? Easywallet ei myöskään vastaa s.postiini enkä tiedä onko sivuston ilmoittama s.posti edes käytössä, mutta vastausta sieltä ei ole tullut.

saisiko tähän vastauksia?? tarviisin nopeasti apua.

Paremman puutteessa tästä ehkä on vähän apua. Eli pistä ao. linkin hakukenttään lähettävä tai vastaanottava osoite, niin näet missä siirtosi seikkailee:

https://lohkoketju.fi/

Kokeilin jo eilen tuota ja tuolla näkyy että siirtoa ei ole tapahtunut. Sen takia haluaisinkin tietää että missä ihmeessä coinit ovat kun ne on lompakosta lähteneet ja osoite on oikea.

Sama ongelma täällä… tosin olin kangasbrosiin yhteydessä ja sain vastauksen, että siirroissa ongelmia, mutta pitäisi kyllä mennä aikanaan läpi.

Ei tosin vielä ole mennyt… nyt 1,5vrk kulunut.

Toivottavasti menee läpi kohtapuoliin.

Okei eli en ole ainut kenellä ongelmia kyseisen sivuston kanssa? Itse laitoin eilen siirron n. klo 16:00 aikoihin eikä ole vieläkään saapunut perille. Ja joskus aikaisemminkin oli joku pygiminen vaan tuolla sivulla mutta silloin ei itselläni ollut siellä siirtoja menossa, huomasin vain jostain foorumilta. Toivottavasti siirrot menevät perille kuitenkin että coinit eivät vain katoa ja näin menettäisimme rahamme…

Joo… itse tein joskus puolenpäivän aikaan eilen siirron joka ei ole vieläkään edes kuulutettu.

Ellen väärin muista, niin lohkoketju.fi näyttäisi, että coinit on edelleen siinä easywallet osoitteessa, johon ne lähetin… Joten luulisin, että ne on jotenkin kaivettavissa esille tarvittaessa.

En tosin ole ohjelmoija, joten en varmasti osaa sanoa, mutta mielestäni ne ei ole edes lähtenyt lompakosta… paitsi näkyvältä saldolta.

Minulla oli kerran kanssa ongelma paperilompakon lunastamisessa, mutta silloin kangaasbros pisti koodin kuntoon noin puolessa tunnissa kun otin yhteyttä.

Yleisesti ottaen olen käyttänyt tuota easywallettiä lompakoista ehkä määrällisesti eniten. Ja yleensä toiminut oikein hyvin… Mitään kamalan isoja summiahan nettilompakkoihin ei kannata muutenkaan pistää.

Joo siis kun laitan lohkoketju.fi/ ja kohde osoitteen mihin lähetin coinit easywalletista niin näkyy että ei ole siirtoja tapahtunut eli ne pygii siellä easywalletin sivustolla. Sain siis itse normaalisti bitcoinit easywalletin lompakkoon, mutta sieltä ne ei ole lähtenyt näköjään kohteeseen vaikka lompakon saldo näyttää lähes nollaa eli jonnekkin ne on lähtenyt? En tiedä yhtään minne, mutta toivottavasti menisi nyt perille sinne kohde osoitteeseen.

Coinit tuskin on lähtenyt minnekään tai hävinneet. Ne ovat jumissa Easywalletin päässä. Asiaa voi tehokkaasti selvittää vain Easywalletin ylläpitäjä.

^^ Samaa tehnyt itsekkin, nyt vain ilmeni ongelmia ensimmäistä kertaa.

Niin en uskokkaan että ovat hävinneet vaan että ovat vain jumissa easywalletissa. Olen ottanut yhteyttä sinne mutta ei ole tullut vastausta. Nyt koitin eri s.postia. Onko tuo "[email protected]" oikea osoite miten olla yhteydessä häneen?

Easywalletille on muuten toinen vaihtoehto olemassa, nimeltään Rushwallet. Rushwalletissa ne coinit ei ole palvelun hallussa, siinä on itseasiassa suoraan privaattiavain siinä oman lompakon URLissa.

Se tarkoittaa sitä, että jos Rushwalletissa on ongelmia, ne coinit saa palautettua johonkin muuhun lompakkoon tarvittaessa. Se on erityisesti tämmösessä tilanteessa etu.

http://rushwallet.com

Okei, kiitos tuosta tiedosta!

Osoite on varmaankin ihan oikea. Tiedän tosin että kaveri on Intiassa matkustelemassa tällä hetkellä, joten voi sen takia olla vähän hidasta näiden hoitaminen. Ja hän on palvelun ainoa ylläpitäjä käsittääkseni.

Ei helvetti ei ole totta… Joten sen takia coinit eivät ole edenneet minnekkään suuntaan kun palvelu ei pelaa normaalisti? No tuo jo helpotti aika paljon! Toivottavasti ne kuitenkin menevät perille tässä ihan kohtuullisessa ajassa (mm viikon sisällä)

[email protected]

Tuollaisen osoitteen kanssa itse juttelin, mutta muistaakseni otin alunperin yhteyttä siihen ihan easywalletin sivuilla olevaan osoitteeseen. Ja perille meni.

1 tykkäys

Okei, laitetaanpas tuonnekkin vielä viestiä jos jostakin vastausta tulisi. Alunperin itse laitoin viestiä easywalletin ilmoittaman sivun s.postiin mutta sieltä ei vastausta ole tullut… Vastasiko nopeasti?

Eikö ole aika helppo seurata millä sivuilla ihmiset käy…?

Mietin näitä osoitteita… esim. jos URLissa suoraan privaattiavain… tai easywalletinkin osoite.
Eikö ole aika helppo saada selvillä nettilompakon osoite?

Hmm… kyllä mä eilen aika pian sain vastauksen… vähän reilu tunti näköjään…

Okei, hyvä tietää tämä. Jospa vastailisi ja saisi tilannetta selvitettyä. Pelkäsin vain että coinini ovat kadonneet ja ei mene perille mihinkään suuntaan mutta jos hän on vain lomailemassa niin sitten ymmärtää että kestää siirrot eikä palvelu pelaa yhtä tehokkaasti kun hän on ns “normaalissa työssä”

1 tykkäys