Cointellect

Moro. Kysyisin että mitä mieltä ootte tosta cointellect louhintaohjelmasta? Latasin sen mutta koneeni virussuoja varoitti tuosta ohjelmasta niin päätin olla lataamatta. Onko siis luotettava ohjelma?

Leimattu huijaukseksi. Itse en ota kantaa kun en ole kokeillut enkä kokeile.

https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=2708.0

Softaan en koske enään koskaan koska pistää sekaisin koko prkl masiinan mihin asennettuna eikä ole minkäänlaisia oikeita configuraatioita itse softaan. Palvelu muuten tuonnut takaisin sen mitä sinne sijoittanut mutta tiedäppä tuosta millonka katoaa.

Kannattaisiko ottaa kyseisen paikan mainos allekirjoituksestasi pois, jos et suosittele paikkaa muille? :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:4, topic:2524”][quote author=ClessMeister link=topic=2825.msg22828#msg22828 date=1421276945]
Softaan en koske enään koskaan koska pistää sekaisin koko prkl masiinan mihin asennettuna eikä ole minkäänlaisia oikeita configuraatioita itse softaan. Palvelu muuten tuonnut takaisin sen mitä sinne sijoittanut mutta tiedäppä tuosta millonka katoaa.
[/quote]

Kannattaisiko ottaa kyseisen paikan mainos allekirjoituksestasi pois, jos et suosittele paikkaa muille? :)[/quote]

Itse käytän kyllä palvelua ja tähän asti maksut tullut niin en ole vielä poistanut tuota allekirjoitusta. :slight_smile: Poistellaan jos jossain vaiheessa ottaa hatkat. :slight_smile:

Okei kiitoksia vastauksista. Taidan olla lataamatta tuota sovellusta kun on huonoja kokemuksia paljon :slight_smile: Olisko jotain mitä suosittelette aloittelijalle? :slight_smile: