BitLotto

http://bitlotto.com/

seuraavasta 2.5 arvonnasta onkin tulossa suurin tähän mennessä. Kelläs on lippuja tähän arvontaan? Lottonahan tuo on varsin edullinen pelaajalle, sillä sivuston ylläpito ottaa vain 1% välistä eli arpalippujen palautusprosentiksi muodostuu 99%. Vertailuksi potista riippuen Lotto @ Veikkaus palauttaa siinä ~40% tienoilla (:

Itse en yleensä negatiivisen odotusarvon pelejä pelaa, mutta ehkä pitää tsempata sivustoa sen verran että vähän laittas bitcoineja peliin.

Huom. ei pelaa kaikilla clienteillä:
[size=8pt][i]These all work:
Bitcoin (of course)
Electrum
Armory
BitcoinJ
MultiBit

Web Based:
Blockchain.info
Strongcoin

Smartphone:
BitcoinSpinner
Bitcoin Wallet by andreas schildbach

Will NOT work: BitPay, Mt.Gox, Instawallet, or other EWallets.[/i] (easywallet.org ei myöskään.)[/size]

Mulla on peräti 4 lippua eli 1 BTC tähän arvontaan. Varsin mielenkiintoinen konsepti kyllä. Vaikka lotto häviöllinen peli onkin, niin pidän sitä siinä mielessä hyvänä että sitä yleensä pelataan summilla, jotka ei omaa taloutta horjuta mihinkään suuntaan. Eli halpaa hupia jokatapauksessa.

Yksi lippu on, kohtahan tuo arvonta suoritetaan. ~378BTC potti, ja noin 11 tuntia aikaa arvontaan.

Eihän tuo yksi lippu juuri mitään maksa, niin sama kai se on pelata tätä :slight_smile:

Eipä napsunu toukokuun potti. Sen voitti BitLoton suurpelaaja, joka survoo siihen 100 BTC säännöllisesti. About 28% mahikset oli sillä voittaa.

On näköjään uusittu BitLoton sivuja hieman, tyylikkäämpi ulkoasu. Pari lippua ostin kesäkuun arvontaan. :slight_smile:

http://www.bitlotto.com/

Mä olen sijoittanut jokaiseen tämän vuoden arvontaan .25 BTC, ei voittoa :stuck_out_tongue:
Kesäkuun arvontaan myös uhrattu yhden tiketin hinta.
Hah, ehkä mä nyt voitan ::slight_smile:

[quote=“jarsumarsu, post:5, topic:86”]Mä olen sijoittanut jokaiseen tämän vuoden arvontaan .25 BTC, ei voittoa :stuck_out_tongue:
Kesäkuun arvontaan myös uhrattu yhden tiketin hinta.
Hah, ehkä mä nyt voitan ::)[/quote]
Heh :slight_smile:

Mulla on peräti 4 lippua kesäkuun arvontaan, saman verran laitoin toukokuulle. Tyttöystävän kanssa pelaan kimpassa.