ASIC Bitcoin,full node ja ICO

Morjens,

Minulla tuossa on ollut projektia Bitcoin ASIC, laajennusoperaatio.(Ikuisuus projekti)
Ajattelin, että jos koodaisi/ostaisi muutaman full noden palvelemaan bitcoin verkkoa.

ICO olen kanssa ajatellut koodata, 5000 dollaria saa jos koodaa Business to Client periaatteella.

Kauheen riskialtista hommaa, jos jokin meneekin pieleen ja joku on sijoittanut miljardeja dollareita.
Ulkomailta on kuulunut aika paljon icojen suhteen, että esim homma on mennyt pieleen tai viranomaiset puuttuneet asiaan, jonkun huijauksen takia.

Raha on ollut aina se pula noissa jutuissa.

En ymmärtänyt tämän ketjun tarkoitusta?

3 tykkäystä

Mitä ajattelit saavuttaa koodaamalla oman noden?
Mistä saa 5 tonnia?

ICO:t on aina riskialttiita ja niiden ideanahan on kerätä rahaa.

guru.com oli ilmoitus ICO koodareista.

Ai siis full noden? Tukea bitcoin verkkoa Suomen päässä.

Miks et käyttäis jotain valmista asiakasohjelmaa, niin ei tarvii ite koodata tai ostaa mitään? Esim. Bitcoin Core, Knots tai Armory ovat osoittautuneet varsin hyviksi vaihtoehdoiksi.

Juu, mutta siis ihan full nodea esim ei pelkästään XBT, jos esim katsot coindancesta nodes osion tiedät mitä tarkoittaa full node, https://coin.dance/

Kyllä ajattelin jotain tehokasta ASIC tuohon pistää pyörimään

No pistä pyörimään sitten sen sijaan että luot jatkuvasti näitä yksinpohdiskeluketjuja, joiden tarkoitus ei kyllä tahdo aueta.

1 tykkäys

joo ei oo ei tuu eioo

Tiedän, kun itsekkin kuulun siihen prosenttiosuuteen kansalaisista. Toivoo vaan, että kaikki menee hyvin jos koodaa uuden icon, ettei joudu kusetettavaksi ja sitten joudut korvaamaan sijoittajille monia miljardeja hukkaan menneistä rahoituksesta.

Sulla on isot pilvilinnat haaveissa, mutta oletko oikeasti kykenevä tuollaiseen ICO hankkeeseen? Kannattaa asettaa realistisia tavoitteita.

Juu kyllä myös itse ajattelin asiaa tuolta kantilta. Itsellä ollu tuo kovalla varianssilla pyörivä S5 hashaamassa bitcoinia. Tehoja on just vähän yli 1 Th/s.

Kattelin just sun linkittämiä juttuja, jollain 29 Th/s, saa jo aika hyvin hashattua. Onhan noita pooleja, jotka ei noudata halvening protokollaa esim ASIC blockin suhteen.

Melkein saa poolille Syöttää 2-5 Ph/s. Pitäisi melkein itse tuntea se poolin ylläpitäjä

Mistä ihmeen halvening protokollista ja ASIC blockeista sinä selität? :grinning:

Et sie veli ymmärrä ASIC poolien teknisiä juttuja :smiley:

ASIC blocki 12,5 BTC, niin joillakin pooleilla se on vielä 25 BTC

Kyllä ymmärrän paljonki, viittasin vain käyttämiisi kummallisiin termeihin. Sinä se tässä taas et ymmärrä joidenkin asioiden todellista laitaa.

Jätän asian tähän, tässä ketjussa ei ole tapahtunut kovinkaan älykästä keskustelua…

paljon tienaa bc kkkkkkk

Aika vähän noilla tehoilla mitä mulla on, parisataa dollaria…

No mutta elämä ja internet opettaa, saatan olla väärässäkin.

Siis eihän pooli päätä millaisella lohkopalkkiolla lohkoja louhitaan! Lohkopalkkio puoliintuu aina tietyn lohkokorkeuden jälkeen.

Tosiaan poolin pitäisi kiskoa se ylimääräinen 12.5 BTC omasta taskustaan hyväntekeväisyytenä, jos se haluaisi maksaa 25 BTC lohkopalkkiota. Eli mielikuvituksen ja väärinymmärryksen tuotetta nuo Hannun jutut. Lisäksi ei kai voi puhua, että olisi olemassa mitään erityisiä ASIC-blockeja, koska bitcoin-verkkoa ei hirveästi kiinnosta, onko lohko louhittu CPU:lla, GPU:lla, FPGA:lla tai ASIC:illa. Lohko mikä lohko.