Arbitraasipalvelu

https://btc-arbs.com/referral/aksu

Tällainen palvelu kerää sijoittajilta rahaa yhteiseen pooliin ja pelaa arbitraaseja eri pörsseissä. Itse olen saanut 0.05 BTC sijoitukselleni 9 päivässä 10% tuottoa. En ole vielä kokeillut kotiuttaa rahaa takaisinpäin.

Tässä jonkin verran todisteita siitä, että tuo voi olla ponzi:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=474787.msg5515720#msg5515720

Jep. Aina näissä on riski, eikä kannata pitää enempää rahaa tuolla kuin pystyy hymyillen häviämään. Kaikista HYIP-sijoituksista tämä on kuitenkin uskottavin mihin olen törmännyt. He oikeasti käyvät kauppaa. Olen seurannut kurssivaihtelua, ja kun se on ollut suurinta, niinä päivinä on tullut paras tuottokin. Mnimitalletus on 0.05, mutta minimi withdrawal on 0.01, joten tuonne voi jättää vain 0.01 BTC kasvamaan. Helmikuun tuloksella raha 130-kertaantuisi vuodessa. Tämä kuukausi on ollut jo heikompi, kun mt Gox ei ole ollut aiheuttamassa suurta kurssivaihtelua. Kun pörssejä tulee lisää, tasaantuu kurssivaihtelukin ja uskoisin että vuoden päästä tällaisella tekee enää 10% kuukausituottoa.

Tein tänään ensimmäisen rahan kotiutuksen. Raha tuli reilun tunnin päästä lompakkoon. Hyvin toimii toistaiseksi, päivätuotot ovat vain pienempiä kuin viime kuussa.

Tällaiset palvelut ovat tervetulleita, koska ne tasoittavat kurssia. Mutta tämä kyseinen palvelu vaikuttaa tosiaankin aika hämärältä enkä itse uskaltanut siirtää sinne yhtään rahaa. Ensimmäinen ongelma tietenkin on se, että mistään ei käy ilmi, kuka tai ketkä ovat palvelun taustalla. Muutenkin toiminnasta annetaan hyvin vähän tietoa.

Yli 7% viikkotuotoista tulee tietysti mieleen pirateat40:sen bitcoin savings & trust :smiley:

Yleensä ponzi kuin ponzi mainostaa tekevänsä arbitraasia, ja sillä sitten perustellaan kovat tuotot. Ei ne arbitraasituotot oikeasti ole niin hyviä, se on varsin kilpailtu markkina. Lisäksi rahojen kerääminen massoilta ei ole tarpeellista, jos on noin kovat tuotot niin pyörittäjänhän kannattaa ottaa mielummin vaikka pikavippejä, ja ei kyllä ole mitään syytä miksi ei perinteisemmätkin lainahanat aukeaisi jos pystyy tosiaan tuollaisia tuottoja kehittelemään.

Oi niitä aikoja 8)

Nyt olen siitä onnellisessa asemassa, että nostin alkuperäisen sijoitukseni pois ja saman verran jää kasvamaan korkoa. En nostanut niinkään sen takia etten luottaisi pooliin, mutta huomasin toisen samanlaisen arbitraasipoolin. Kun kaikkia munia ei kannata pitää samassa korissa, niin siirrän tuon rahan sinne ja ajattelin mainostaa hieman täälläkin. Jos päätätte liittyä tähän, niin pyydän käyttämään suosittelukoodiani.

Hyviä puolia tässä on verrattuna btc-arb:iin:

  • Tänne talletus konvertoidaan dollareiksi. Jos bitcoinin arvo sattuisi romahtamaan, arvo säilyy paremmin. Jos taas se sattuisi nousemaan, niin btc-arb:n talletuksen arvo nousee.

  • Täällä ylläpitäjät antavat yhteystietonsa ihan puhelinnumeroita myöten. En ole soitellut, mutta pooli on ollut pystyssä 5kk, ja varmasti joku on soittanut. Tämän takia antaa luotettavamman kuvan itsestään kuin btc-arb. Netistä olen löytänyt vain hyvää sanottavaa.

  • Ei myöskään mainosta HYIP-sivuilla ja harrastaa mainaustakin.

  • Huonona puolena se että talletus tehdään 120 päiväksi kerrallaan. Mainauspuolella vuodeksi.

Ei tuosta btc-arbistakaan valitettava ole löytynyt. Olen seurannut bitcointalk.orgin sivulta keskustelua ja enimmäkseen porukka tuntuu luottavan heihin eikä ongelmia ole ilmennyt mitä ei olisi korjattu, mutta joku tarjosi tällaistakin vaihtoehdoksi.

Huomasin toisenkin huonon puolen; Bitcoin traderissa ei lasketa korkoa korolle >:(

Mikähän tämän status on?
Onko tullut voittoa?

Ja kolmaskin huono puoli; BTC traderissa ei treidata viikonloppuisin, mikä kuulostaa epäilyttävältä. BTC-arbissa jauhaa botti joka päivä profittia.

[quote=“jseppeli, post:10, topic:1822”]Mikähän tämän status on?
Onko tullut voittoa?[/quote]

Jaa ettäkö mikä status? BTC-arb teki helmikuussa 53% tuoton ja maaliskuussa 40%. Bitcoin trader teki 27% ja 22%, eikä näitä kerrota keskenään kun eivät laske korkoa korolle. Traderissa on kiinteähintaiset osuudet 20$ / kpl, joista maksetaan tuotto erilliseen lompakkoon. Lompakosta voi sitten tilata rahaa kotiin, tai ostaa lisää osuuksia kun tulee 20 taalaa täyteen. BTC-arb laskee korkoa korolle (compounding). BTC-arbista olen saanut muutamassa tunnissa nostot kotiin, traderista olen tehnyt ensimmäisen nostoni lauantaiaamuna ja se on vieläkin “pending”-tilassa kun eivät työskentele viikonloppuisin. Suositukseni on siis https://btc-arbs.com/referral/aksu

Päätin sitten pistää jotaki tuonne arbsiin ja kokeilla :slight_smile:

Jos käytit suosittelukoodiani, niin se ei ainakaan ole kirjautunut. Itse käytin omaasi tuonne pb-mainaukseen.
Huhtikuun aikana on aukeamassa kolmaskin arbitraasiporukka. Nyt en muista nimeä enää mutta saan postia kun se avataan, palataan sitten asiaan.

[quote=“bitboy, post:13, topic:1822”][quote author=jseppeli link=topic=1961.msg15748#msg15748 date=1396931570]
Päätin sitten pistää jotaki tuonne arbsiin ja kokeilla :slight_smile:
[/quote]

Jos käytit suosittelukoodiani, niin se ei ainakaan ole kirjautunut. Itse käytin omaasi tuonne pb-mainaukseen.
Huhtikuun aikana on aukeamassa kolmaskin arbitraasiporukka. Nyt en muista nimeä enää mutta saan postia kun se avataan, palataan sitten asiaan.[/quote]

Joo käytin sun omaa. Voikohan sinne ilmoittaa jälkikäteen että lisää mut sun “alaiseksi”?

Nyt vedin pois kaiken sieltä

Liian moni kirjoitellut bitcointalkissa siitä että tili on yhtäkkiä ollut nollilla ja mun yhdelle refferalille kävi niin yön aikana.

[quote=“jseppeli, post:15, topic:1822”]Nyt vedin pois kaiken sieltä

Liian moni kirjoitellut bitcointalkissa siitä että tili on yhtäkkiä ollut nollilla ja mun yhdelle refferalille kävi niin yön aikana.[/quote]

Ystäväni Jseppeli reffu taidan olla juuri minä jolle kävi näin.

Huomasin siirroista , että oli käynyt näin vaikka en ole edes antanut koko lomapakon osoitetta sinne eli kenenkä osoite tämä on : 12/04/2014 04:22 Bitcoin withdrawal for 0.1049 bitcoins completed [Ref: 16UrHD7bEXgshPFKDAVVufNqX5m1pNaYe]
11/04/2014 23:06 Bitcoin withdrawal request for 0.1049 bitcoins

:frowning: :’(

Sain nopean vastauksen adminilta ja nyt coinit ovat tulleet takaisin :slight_smile:

Jep, btc-arbs monesta kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ja kaikki kirjoittaa oman sanottavansa btc-talkiin. Kuitenkin ainoa rahan menetys on ollut 1.7 coinin varastaminen, missä tili on selvästi hakkeroitu. Käyttäjällä ei ollut käytössään 2-FA. Kaikki muut epäselvyydet onkin selvitetty. Mitä tulee anonyymiuteen niin ymmärrän täysin. Ei työnteosta tulisi mitään jos joka päivä olisi oven takana 10 scam-hysteerikkoa jotka haluaisivat nähdä miehet joille on uskonut rahansa.
Itse en uskaltaisi muualla bitcoiniani säilyttääkään. Ainoa paikka missä se säilyttää arvonsa. Kiina, heartbleed, mt Gox ja itse arvon tippuminenkin ovat olleet sellaisia uutisia, että tässä voidaan käydä yllättävänkin alhaalla. Viisaat analyytikot ovat ennustaneet bitcoinille seuraavaa kurssinousua taas vasta loppuvuodelle ja ainakin siihen asti kaikki varani pysyvät tuolla.

Nyt ei oo btc-arbs toiminu viime yöstä lähtien…

pystyykö muuten btc traderin osuudet myymään eteenpäin jos haluaa?

ja nyt takas online :slight_smile:

aikamoinen kaaos bitcointalkin puolella kun oli sivusto offline :smiley: