62k dollarin laina? Mistä? Miksi pitää firma olla taakkana?

Morjentes!

Mistä 62k dollarin laina (55k euroa)? Miksi järjestelmä vaatii, että pitää olla firma taakkana? Verotuksen takiako?

Tarkoitus olisi rakentaa ethereum louhin ja perhanan tehokas semmoinen $420/vuorokausi

Elän itselleni, kun ei ole vaimoa tai lapsia.

Olisiko mahdollisesti siksi, että silleen järjestelmä saa paremman varmuuden siitä, että ison summan lainaaja on oikesti pohtinut asiat loppuun asti ja kykenevä käyttämään sen hyödyllisesti. Erityisesti tuollaisen summan lainaaja tarvis saada vakuuttuneeksi siitä, että pystyt sit kans maksamaan sen takaisin. Veikkaan kylläkin, että tuolla liikeidealla on sijoittajat harvassa.

Hello,

Tiedän, että otan ison riskin, hyvin tolla yhdellä toimi ihan moitteetta.
6000 MH/S maksaa itsensä vuodessa moninkertaisesti takaisin. Tietysti vakuutus laitteistolle. Firman ylläpitäminen vie leijonaosan tuotosta. Mua yrittivät edellisellä vaalikaudella saada ehdolle vaaleissa, en suostunut.

Hm? Eihän firman olemassaolo itsessään kustanna paljon mitään. Mitähän kuluja ajattelit voivas välttää ilman firmaa? Veikkaan, että tulisivat maksettavaksi ilman firmaakin.

Hei Hannu!

Mielenkiintoinen projekti, oletko kenties harkinnut kickstarteria tai indiegogoa tämän rahoittamiselle? Olisin ainakin itse kiinnostunut.

Olisi myös hyvä jos voisit jakaa jotain teknistä tietoa suunnittelemistasi louhimista täällä.

En ole harkinnut, hyvä idea! $62k on aika iso taakka, vaikka tekisi kahta duunia. Kuis noiden osinkojen kanssa sitten toimitaan?
Ei tule koskaan onnistumaan tavallisella työllä, olen harkinnut kickstarteria, kun kerran asian mainitsit.

Nehän voisi toteuttaa vaikka käyttäen jotain ethereum classicin päällä toimivaa smart contractia. Hyvänä esimerkkinä vastaavasta vaikka The DAO.

Perusta yritys Viroon. Paljon halvempaa kuin Suomessa ja säästät verotuksessa, kun tulovero on 0% yrityksille. http://www.liivikas.ee/

http://ethosdistro.com/

Linux on kaikkein paras tuohon käyttöön.

Tai sitten joku vanha windows ja MSI afterburner RIG kellottamiseen.

Ei ole rahaa perustaa, 62k dollaria on kyl aika iso summa työelämässä taakaksi kannettavana. Sillä saa melkein jo oman mökin tai omakotitalon.

En julkaise joukkorahoitus applikaatiota, liikaa problematiikkaa. Tarkoitus olisi tehdä 24/7 rahaa, koska sitä on aina liian vähän.

Yksi mahdollisuus on BTCpop niminen paikka mistä saa BTC lainoja. Itse olen sieltä sellaisia pieniä alle btc lainoja ottanut. Homma vain on se, että kesällä kävi omistajan vaihdos ja entinen omistaja oli ottanut porukoilta varmaan 250BTC lainat eikä maksanut niitä takaisin.

Pitää vain ekana ottaa pieniä lainoja, että porukka alkaa luottamaan sinun maksukykyihisi. Älä kerralla kaikkea osta vaan aloita keräämään kalustoa. Otat pienen lainan, ostat yhden kortin annat sen jauhaa lainaa pois ja taas seuraava ja niin edespäin.

Tässä linkki sivulle: https://btcpop.co/Home/16964/bittiraha

Joo näin mullakin kävi mielessä, en ota lainaa ties mitä jääkaappi pakastin yhdistelmän kokoisia korstoja saa perään, jos ei maksa. :frowning:

Sosiaalinen työllistyminen meidän työpaikan kautta on mun mielestä ainut keino, ettei menetä etuuksia.

En uskalla ottaa lainaa, takaisinhan se pitää myös maksaa. Joutuisi siitä ottamaan pienen summan elämiseen! Tänäänkin 5.30 herätys, ihanaa viikonloppu alkaa!

huomaa että bitcoin on tosi ryvettynyt nykyään
kun täällä forumeilla jaetaan jo julkisesti nopean rahan ja voiton (juuri se väärä muiden rahoja syövä tapa joka pankitkin ja pörssin kaatoi) toivossa oleville ohjeita petoksiin - voi helkkari näiden elämänkoululaisten touhuja ja mä en jaksa ymmärtää miten me selvitään ennenkuin tyhmät ihmiset on kuollut sukupuuttoon
t: entinen rikollinen

alkupäästä löytyi ihan älykästäkin juttua mm: Firman ylläpitäminen vie leijonaosan tuotosta.
Eikös se ole ikäänkuin antilooppi vai gaselli yrittämistä sellainen missä tuotto pääosin investoidaan yritystoiminnan kehittämiseen ja kasvuun :slight_smile: Onnea kaikille - teidän toiminta on merkityksellistä meille kaikille - vähintään idioottimaisina räpellyksinä tai sitten onnistuneina innovaatioina - onnea siis matkaan kullekin!

oma pyyntö on että yrittäisitte olla ns: kunniallisia tai edes kunnolla - en viitsi sanoa mitä pelkään :frowning:

Niin no olisiha se helppo laittaa huumerahat mikseriin. Mä en suostu huumeita myymään, koska sä olet tosi pulassa, kun jäät kiinni. Ja sit mua kalvaa yksi juttu; Jumalauta lapsille myydä perhana huumeita ei perkules!
Sitten ne on ihan huumeista sekaisin keskellä päivää, PERUSKOULUN JO PELKÄSTÄÄN kesken arvaa vaan paljonko se maksaa meille veronmaksajille, kun näitä tapauksia on laitokset täynnä?!

1 tykkäys

Etkö sä ollukaan työtön? :smiley:

Oliskin vapaaherra :frowning: Saman verran tuolta saa suurinpiirtein, kun intissä massia per päivä (en ole käynyt varusmies palvelusta/siviilipalvelusta. Kaverit kertonut)