10k kekkerit

1000 dollarin juhlat meni mistiin monestakin syystä. Kävikö joku isommassa tapahtumassa?

Kohta voisi miettiä seuraavaa pykälää. Saattaa tulla yllättäenkin. Olisiko suomen päässä innostusta omien juhlien järjestämiseen? Vois vaikka kerätä juhlatoimikunnan?

Ehdotus tulee uudelta nimeltä. Olen ollut mukana jo vuosia. Aiemmat kirjoitukset oli turhan tunnistettavia. Valitettavasti näitä foorumeita lukee myös kaverit, joita en halua kylään.

Skene tainnut kasvaa isoksi kun juhlista ei mitään isompaa huutelua. Suomen puolessa näitä ei taida ollakaan, mutta onko ulkomailla?

Tonnia lähestyttäessä oli aika paljonkin kirjoittelua.

Laitapa Bitcoinwisdomin ikkuna auki ja valitse näytölle Bistamp BTC/USD
Valitse pitkäaikaisin mahdollinen trendi (vasemmalta 1w käyttöön) ja asteikko niin tiheälle kuin saa.
Tämän jälkeen valitse logaritminen asteikko joka itseasiassa kuvaa suhteellisesti tilannetta paljon paremmin kuin lineaarinen (vaikka toki sekin on hiukan väärin mutta lähempänä todellisuutta kuin lineaari, siis sen “psykologisen vaikuttavuuden osalta”). Katso kuvaa ja pohdi milloin oli iso hyppy.
Oli se aika juhlaa kun kymmenen sentin shitti oli muuttunut tonniksi. Ikävä ettei bitcoiwisdon muista tuon pidempää historiaa kuin 8.8.2011. Mutta oli tuo nousu kahdesta taalastakin päälle tonnin aika iso juttu siihen nähden että se sen tonnin huippujen jälkeen nyt vain kymmenkertaistuu.

Muutenkin log asteikko on aika kiva sopivasti skaalattuna jos omaa sellasen työkalun…

Eikös tuo ole kohta 10 000 euron juhlat myös lähellä?

porukalla strippiklubiin juomaan?
sitten kun mä olen rikas, meen viettään sinne iltaa, näin ainakin omissa suunnitelmissa.
no, ehkä jokin hienostuneempi paikka olisi sopivampi. mutta en tiedä niistä.
pelkästään huhuja kuullut, että ravintola harald on hyvä mesta syödä, ainakin jyväskylässä.
13 000* (google näytti 14k) euron raja meni rikki… holy shit. musta tuntuu että virtuaalivaluutalla on enemmän arvoa kuin pienellä ihmisellä…

Ei normikansalaisten kunto kestä 2 kertaa viikossa juhlia, kun koko ajan menee jokin raja rikki.
Hieman surullista.

Taas tekosyy ryyppäämiselle mutta onhan pikkujouluaika.

logaritmi puree tavalliseen sijoittajaan, mutta si8joittaja pelaa lineaarisella. Sille riittää että lyö indeksin :slight_smile: eli 15 - 20 % voittoa. Ja sen jälkeen se pudottaa bitcoininsa ostolaitaan, joka romahtaa :frowning: